Advertentie verkooprobot Bedrijfsadressenwijzer

Aanbevolen berichten

Ik heb al veel meegemaakt maar dit is wel heel vreemd.

 

Een mijnheer van de bedrijfsadressenwijzer met een donkere rokersstem begint eerst met excuses dat hij even niet aan de telefoon kwam en vraagt nog even naar mijn naam. Dan volgt een heel verhaal.

 

“Vorig jaar hebben we contact met u gehad en toen was de volledige vermelding in onze gids a vijfhonderd euro niet gewenst omdat u er geen budget voor had. Inmiddels zijn we een jaar verder en mijn vraag aan u is of er inmiddels verandering gekomen is in het budget of dat we kunnen blijven volstaan met de standaard vermelding voor € 150,-”

 

Het is duidelijk een bandje want er wordt niet op vragen gereageerd anders dan "bedankt voor de opdracht, we wensen u nog een fijne dag en goede zaken".

 

Het vreemde is dat dit al maanden aan de gang is maar dat nog niemand een factuur oid heeft ontvangen. Wat zou hier achter kunnen zitten?

 

Update:

Heb net even met Ziggo gebeld met de vraag of ik anonieme nummers kan blokkeren. Dat kan dus niet tenzij ik een heel duur ISND2 abonnement neem (Office Plus). Toch maar eens kijken of ik een toestel kan kopen waar het wel mee kan.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.