• 0

Hebben jullie een paypal account?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

"Ik zit er over te denken"

 

Ik heb alleen heel concreet niet zoveel mensen aan wie ik geld over zou willen maken, het meeste gaat via de bankrekening. Ik denk dat ik even af ga wachten wat de (directe) gevolgen zijn van de overname door eBay, daarna ga ik denk ik ook overstag, want het is toch wel een erg mooi en makkelijke betaalwijze.

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg zojuist een mailtje...een ketting brief;

 

Als je nu een 'Paypal' account opent ontvang je zelfs een BONUS van $5. (ruim ?6.) rechtstreeks in je account. Deze $5 zou je meteen kunnen terugstorten op je eigen bank of girorekening maar je kunt deze GRATIS verkregen $5 ook investeren als zeer goede belegging in het gloednieuwe programma van 'Paypal' wat verderop wordt beschreven met een uiteindelijk resultaat van ruim ?20.000. ]...............

Dan.....stuur $5 via 'Paypal' van je account naar de eerste naam die hier verderop op de lijst staat. (#1) vergezeld van de mededeling: "IK BEN NU EEN 'PAYPAL' MEMBER".

 

Stuur dan dit E-mailtje door (met verandering van de persoonlijke gegevens en je referral-link) naar minstens 20 geinteresseerden. En nu afwachten. Slechts twee tot drie weken later moet je voorbereidt zijn op het onmogelijke. Bekijk dan nog maar eens naar het saldo op je 'Paypal' account. Het zal je echt niet telleurstellen. SPANNEND !!! Dit gehele bedrag kun je dan storten op je reguliere bank of gironummer. Ook daar zorgt 'Paypal' voor.

 

Ik hou niet van ketting brieven maar Paypal vind het kennelijk een prima promotie middel:

De reden dat 'Paypal' dit programma heeft geintroduceerd is duidelijk. Ze willen door de enorme concurrentie hun monopolypositie op het internet behouden door op deze unieke manier nieuwe klanten te werven. En daar profiteerd u dik en dubbel van.

 

 

Ik vraag me af of jullie wel eens met dit soort "mailings" bezig houden.

 

Greetz,

Tirza

 

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0

Ik weet (wist) dus niet wat het is. Maar ik zit al enige tijd aan iets te denken waarmee ik online kan betalen. Zat laatst aan een VISA kaart te denken. Ik meende ook dat banken nu beginnen met mogelijkheden om via internet te betalen (daarmee bedoel ik dus online shoppen).

 

Belangrijk is denk ik hoeveel bedrijven dit accepteren.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
  • 0

Dat is het grappige van paypal. als je een email adres hebt dan kan je geld van paypal ontvangen.

 

Ik hou echt niet van die kettingbrieven en get rich quick schemes, maar dit vind ik dus echt een slimme nieuwsbrief, zij betalen niks extra per gebruiker en toch krijg je in theorie flinke dollars...

 

Anyways, ik vind ze cool. Ik heb nog nooit een bank gevonden die alles voor me doet, dus als paypal hier en daar een steek laat vallen zijn ze on-par met reguliere banken ;D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.