• 0

Outlook kopieren naar nieuwe computer. Help!

Het kopieren van de PST bestanden naar de nieuwe computer(outlook prof 2008 op mac) is goed gegaan. Importeren is perfect verlopen en alle mappen staan goed.

 

Nu moet ik de accountgegevens (smtp,pop3) aanmaken. Maar als ik dat doe dan maakt outlook een geheel nieuw account aan...

 

Ik wil dus voor de geimporteerde map de accountgegevens invullen zodat die weer werkt. Iemand een idee?

 

Danny

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gewoon even een testfoldertje maken met wat testemails als je zeker wilt weten dat het goed gaat.

 

Ik heb zelf geen Outlook maar bij mijn weten kun je ook daar gewoon mappen heen en weer slepen net zoals in andere mailprogramma's.

 

Ik kan dit beamen. Je kunt mappen gewoon verplaatsten door middel van het slepen van de map. Je kunt de "hoofdmap" slepen en alle onderliggende mappen worden dan gewoon meegenomen.

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Je kunt natuurlijk ook even de account opties openen, en dan op het tweede tabje (Data files) je originele PST file als default instellen... ;)

 

er is geen 2e table :)

 

 

Volgend probleem...

 

1 emailadres is gelukt,alles slepen ging prima. Maar ik heb nog 4 emailadressen die erin moeten. Als ik nu een nieuwe importeer dan zet hij alles in de algemene inbox waar ook het eerste account inzit...

Link naar reactie
  • 0

Ik heb eerst de verschillende emailadressen in outlook (op de mac) aangemaakt en daarna per mailadres de gegevens overgezet van outlook voor windows naar outlook voor de mac.

 

Dus: mailadres aanmaken, dan voor dat mailadres het pst bestand importeren. Dat bestand kwam als aparte map in de tree tevoorschijn met de naam die je eraan gegeven hebt en dan kon ik hem vanaf daar verslepen naar de juiste mailaccount.

En zo verder per mailadres.

 

www.pulskens.nl overheerlijk vers ambachtelijk Brabants worstenbrood voor ondernemers en particulieren!

Link naar reactie
  • 0

Hm...dat was bij mij niet het geval. Bij mij was het echt steeds een aparte map die ik zo kon verslepen.

Dan kan ik je helaas niet verder helpen.

www.pulskens.nl overheerlijk vers ambachtelijk Brabants worstenbrood voor ondernemers en particulieren!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.