• 0

Wie kan mij helpen?

Ik zit met de volgende vraag. Om het werk van mijn vriendin simpeler te maken heb ik prive een structuur van een database gemaakt in microsoft acces voor een nieuw project

 

Het bedrijf is nu zo enthousiast dat men er over denkt deze database voor meedere projecten te gaan gebruiken.

 

Kan dit zomaar zonder mijn toestemming?

Zijn er andere mogelijkheden om dit te beschermen of is het jammer dan!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zit met de volgende vraag. Om het werk van mijn vriendin simpeler te maken heb ik prive een structuur van een database gemaakt in microsoft acces voor een nieuw project

 

Het bedrijf is nu zo enthousiast dat men er over denkt deze database voor meedere projecten te gaan gebruiken.

 

Kan dit zomaar zonder mijn toestemming?

Zijn er andere mogelijkheden om dit te beschermen of is het jammer dan!

 

Nee.. dat kan niet zomaar...

 

Ik ben zelf ook programmeur en heb verschillende applicaties gebouwd voor het bedrijfsleven.

 

Je kan een database zodanig beveiligen, dat alleen de ontwerper hem kan aanpassen.

Zo kan niet iedereen ermee aan de haal gaan en het voor zijn eigen doeleinden gebruiken.

 

Verder kan je er een eigen licentie aan vast hangen dmv. van een acces-formuliertje waarin je het copyright-statement in opneemt.

 

Willen ze dus de gemaakte database gebruiken voor andere projecten, dan zal deze toch aangepast moeten worden, denk ik en daarvoor moeten ze dan bij jou zijn.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.