HL over de kook 8-3-2013, de foto's

Aanbevolen berichten

hmm. 8 maart is nog net iets te ver weg. vandaag juist met een nieuwe klant bezig geweest die interesse heeft in mijn diensten

maar dan in weekenden. Als het door gaat weet ik de eerste week van februari welke weekenden dat worden en kan ik mijn agenda verder invullen.

Link naar reactie

Ik zal Ted vragen om een mijn garnalenkroket aan de Tapas-lijst toe te voegen, sla ik 2 vliegen in 1 klap ;)

 

Wat op zich weer heel toepasselijk is , want...

het woord 'tapa' (meervoud 'tapas') is afgeleid van het Spaanse werkwoord 'tapar', hetgeen afdekken of bedekken betekent. 'Tapa' is dan ook letterlijk te vertalen als 'deksel'. Op basis van deze betekenis wordt vaak verondersteld dat tapas zijn ontstaan uit de gewoonte om een drankje letterlijk met een stuk brood en/of een plakje ham af te dekken, dit om te voorkomen dat er bijvoorbeeld vliegen in het glas zouden komen.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Wat moeten we aan inleg betalen om van de meesterkok Norbertus te mogen genieten? :P

Niets, die moet zelf ook gewoon het volle pond betalen voor zijn eigen aanwezigheid :)

Kosten voor studio, (top!) chef en gerechten zijn 67,50 en 12,50 voor het uitgebreide wijnarrangement, bij elkaar € 80,-. En er kan een factuur gestuurd worden, 't is tenslotte een netwerkbijeenkomst en nog een studie-onderwerp ook!

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Uit contact met HL leden via andere sociale media heb ik begrepen dat niet iedereen wijnliefhebber is.

Ik zit er dus aan te denken om het luxe wijnarrangement te late vervallen en te vervangen voor goede huiswijnen of bier / fris naar keuze. Scheelt € 12,50 kosten en ook de niet-wijnliefhebbers zijn meer dan welkom

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Uit contact met HL leden via andere sociale media heb ik begrepen dat niet iedereen wijnliefhebber is.

Ik zit er dus aan te denken om het luxe wijnarrangement te late vervallen en te vervangen voor goede huiswijnen of bier / fris naar keuze. Scheelt € 12,50 kosten en ook de niet-wijnliefhebbers zijn meer dan welkom

 

Kan ik dan een plekje reserveren onder voorbehoud voor het "fris naar keuze". Ik lust helaas geen wijn én ik moet nog rijden. Kun je het laten weten als je het drankenpakket verandert?

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
Kan ik dan een plekje reserveren onder voorbehoud voor het "fris naar keuze". Ik lust helaas geen wijn én ik moet nog rijden. Kun je het laten weten als je het drankenpakket verandert?

 

Meld je aan! Het is pas definitief bij voldoende aanmelding, en ik ga het wijnarrangement inderdaad skippen...

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Jammer van die wijn Norbert.....

Er is nog steeds goede wijn hoor. We zullen niets tekort komen

 

Een paar kwartjes maakt dan ook niks meer uit

De meningen daarover zijn verdeeld.

 

Los daarvan: een wijnarangement werkt alleen als iedereen meedoet, en er zijn deelnemers die geen wijn lusten, niet (mogen) drinken en/of nog moeten rijden....

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 313 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.