HL over de kook 8-3-2013, de foto's

Aanbevolen berichten

Het zou wel leuk zijn als we nu eens het thema van de avond te weten komen. Gaat het echt de Tappas-kant op of gaan we Grieks?

??? ??? Dit is al de 2e keer dat ik het idee krijg dat je het agenda item niet gelezen hebt? Het thema staat van begin af aan vast, en lijkt mij overduidelijk, toch?

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik ga nog eens kijken...... ??? ??? ???

 

Bovenaan deze pagina:

 

Ja het gaat echt gebeuren: een Higherlevel off line kookevenement! Op deze avond gaan we onder begeleiding van chefkok Ted Bakker (geen familie) leren over en genieten van de wondere wereld van de Spaanse Tapas. kleine gerechtjes met verfijnde smaken van vis, vlees, gevogelte voldoende voor een complete avond diner....

 

;)

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1441

Ja, net even gekeken op de uitgebreide website, Zelfs in het centrum. lees op de site echter niets over (betaald) parkeren of bereikbaarheid. :-\

 

En met mijn rijervaring heb ik graag brede parkeerplaatsen voorhanden en vooral niet aan een gracht ;D

 

Gelukkig heeft de gemeente wel een goed overzicht..

parkeren aan in de garage kweeklust is vlakbij en buiten winkeltijden gratis.

 

ow en ik heb me ook aangemeld..

Link naar reactie

Uit contact met HL leden via andere sociale media heb ik begrepen dat niet iedereen wijnliefhebber is.

Ik zit er dus aan te denken om het luxe wijnarrangement te late vervallen en te vervangen voor goede huiswijnen of bier / fris naar keuze. Scheelt € 12,50 kosten en ook de niet-wijnliefhebbers zijn meer dan welkom

Ja, je kan het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken! Sommige HL-leden zijn geen liefhebber van vlees, vis én gevogelte :-\

Super initiatief, geniet ervan, hopelijk schuif ik bij een volgend evenement wel aan.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie

??? ??? Dit is al de 2e keer dat ik het idee krijg dat je het agenda item niet gelezen hebt? Het thema staat van begin af aan vast, en lijkt mij overduidelijk, toch?

bij topic van Jamie ook al misgelezen? zit jij wel bij de juiste opticien P.J.? :P

 

 

Ja, je kan het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken! Sommige HL-leden zijn geen liefhebber van vlees, vis én gevogelte :-\

je kan natuurlijk ook gewoon een vegetarische variant organiseren? ;)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Ik moet dus alles wat Frans en Italiaans is nu gaan loslaten......

Nah, niet echt. Alle mediterrane landen, zowel ten noorden, oosten als zuiden van de Middellandse zee hebben hun eigen variant van tapas, kleine subtiele barhapjes. Het principe is overal het zelfde, alleen de smaken en kruiden verschillen.

 

Vooral Spaanse tapas en Griekse mezze hebben redelijk wat overeenkomsten: beide volkeren houden van olijven, olijfolie, vis en pepers. Krijg je dus toch nog een beetje je "Griekse" zin.

 

En verder is het altijd weer spannend om verrast te worden door iets wat je nog nooit gemaakt of geproeft hebt, toch ;).

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Gezien het aantal aanmeldingen zijn er maar weinig kookenthousiastelingen op HL of weten ze allemaal of geweldig goed hoe ze tapas moeten maken....

 

Dussss.... bij wie gaan we als eerste proeven? Volgens mij moeten we wel een aantal jaren vooruit kunnen als we een keer per week op tapasavontuur gaan bij een van de HL leden. Soort X-tapasHLfeestjes?

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.