• 0

Romantify.com - We zijn deze week gelanceerd, we would LOVE your feedback ;-)

Omschrijving van je concept:

Romantify.com is een peer-to-peer marktplaats voor ervaringen voor koppels, georganiseerd door gepassioneerde mensen.

Onze site kun je vinden op www.Romantify.com

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ontwikkeling van de site, en de eerste aanbieders gezocht

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Koppels ertoe aanzetten meer leuke en originele dingen samen te doen. Het zoeken en organiseren ervan te vereenvoudigen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

We zijn een peer-to-peer marktplaats, alles verloopt veel persoonlijker, rechtstreeks met de aanbieder. Op onze site kunnen naast bedrijven ook particulieren iets aanbieden, daardoor is ons aanbod groter en kan je er ook meer originele zaken terugvinden.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

-Concept in het algemeen

-Technische aspecten & layout

-Tips hoe we onze community van aanbieders kunnen laten groeien

 

Romantify_logo.thumb.jpg.126e64a4534a5661a0a31e68cde8c065.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Prachtig idee, prachtig uitgevoerd.

 

Nou ga ik even de user experience testen. Maar ik denk dat meer mensen op zoek zijn naar plekjes, dingen om samen te doen, unieke verrassingen en tips, zonder commerciële bullshit. Het wordt dus interessant of je een revenue model kan opzetten met revenue sharing en toch het unieke idee bewaken.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Zonk.

 

Netjes aangemeld. Verandert mijn inschrijving ineens van member naar host en moet ik meteen aanbiedingen doen met prijs en een soort van code.

 

::)

 

Ik meende ervaringen te kunnen delen.

 

Blijkt het alleen voor adverteerders te zijn.

 

Lijkt me logisch om die rollen duidelijk te scheiden. Een member is niet automatisch een host. Een member wil delen, niet verkopen of verdienen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Prachtig idee, prachtig uitgevoerd.

 

Nou ga ik even de user experience testen. Maar ik denk dat meer mensen op zoek zijn naar plekjes, dingen om samen te doen, unieke verrassingen en tips, zonder commerciële bullshit. Het wordt dus interessant of je een revenue model kan opzetten met revenue sharing en toch het unieke idee bewaken.

 

Bedankt voor de feedback, we beseffen dat het aanbod cruciaal is en steken heel wat van onze tijd in het zoeken naar leuke zaken. We plannen tevens binnenkort een beoordelingsfunctie van gebruikers die de ervaringen gedaan hebben om zo de kwaliteit te blijven garanderen.

Link naar reactie
  • 0

Zonk.

 

Netjes aangemeld. Verandert mijn inschrijving ineens van member naar host en moet ik meteen aanbiedingen doen met prijs en een soort van code.

 

::)

 

Ik meende ervaringen te kunnen delen.

 

Blijkt het alleen voor adverteerders te zijn.

 

Lijkt me logisch om die rollen duidelijk te scheiden. Een member is niet automatisch een host. Een member wil delen, niet verkopen of verdienen.

 

 

Zeer terechte opmerking. We zijn ons wel degelijk bewust dat dit veel beter moet. We hebben ons concept gebouwd volgens het "lean startup" principe waarbij we functies bijbouwen naar gelang de site evolueert. De oplossing die we nu gebruiken is inderdaad verre van ideaal, maar het was voorlopig technisch het eenvoudigst. Eén van onze eerstkomende nieuwe functies is het implementeren van een overzichtelijk "dashbord" na het inloggen, waarbij de rollen van host/gebruiker duidelijker gescheiden zullen zijn.

Bedankt om ons er op te wijzen dat dit een belangrijk punt is om op verder te werken.

Link naar reactie
  • 0

Grappig. Ik zou wel heel duidelijk zijn bij de aanbiedingen. Bij de "personalized t-shirts" vind ik het een beetje een tegenvaller dat ik alleen een ontwerp krijg en geen t-shirt. Dat zou ik dus op de hoofdpagina al meteen een "personalized t-shirt design" noemen. En de prijs hiervan is "per couple", maar de omschrijving doet vermoeden dat ik voor die prijs maar één ontwerp krijg. Is het plaatje bij deze aanbieding trouwens bewust zo vlekkerig?

 

In de derde vraag in je FAQ mist een punt na "sellers", staat er een spatie vóór de tweede regel en neem ik aan dat je in de derde regel "assess" bedoelt i.p.v. "asses".

Link naar reactie
  • 0

Grappig. Ik zou wel heel duidelijk zijn bij de aanbiedingen. Bij de "personalized t-shirts" vind ik het een beetje een tegenvaller dat ik alleen een ontwerp krijg en geen t-shirt. Dat zou ik dus op de hoofdpagina al meteen een "personalized t-shirt design" noemen. En de prijs hiervan is "per couple", maar de omschrijving doet vermoeden dat ik voor die prijs maar één ontwerp krijg. Is het plaatje bij deze aanbieding trouwens bewust zo vlekkerig?

 

In de derde vraag in je FAQ mist een punt na "sellers", staat er een spatie vóór de tweede regel en neem ik aan dat je in de derde regel "assess" bedoelt i.p.v. "asses".

 

Beste John,

Bedankt voor de feedback,

-Terechte opmerking betreffende de T-shirts, we zullen dit inderdaad beter moeten omschrijven.

-betreffende de "asses", onze gedachten zullen ergens anders gezeten hebben ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Eén van onze eerstkomende nieuwe functies is het implementeren van een overzichtelijk "dashbord" na het inloggen, waarbij de rollen van host/gebruiker duidelijker gescheiden zullen zijn.

 

Dat opbouwen vanaf een smalle basis begrijp ik wel, maar nu leg je zo sterk de nadruk op hosts (lees adverteerders) dat elke potentiële gebruiker die jouw site bezoekt meteen de indruk krijgt dat alle content commercieel is. Er staat helemaal geen user content op en daar is ook geen ruimte voor.

 

Ik had zo tien unieke plekjes willen uploaden met beeld en links, alleen om andere belangstellenden van dienst te zijn en in de hoop dat anderen wellicht hetzelfde zouden doen. Daar is echter geen mogelijkheid toe. Zo mis je potentieel belangrijke aanduwers en veel user generated content. Die de site voor adverteerders extra interessant maakt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor deze verduidelijking, we hebben door je feedback ingezien dat het niet duidelijk naar voren komt dat mensen gratis ideeën kunnen toevoegen. Zoals je op de site kan zien, zitten er wel degelijk gratis experiences tussen (user generated content). Momenteel moet je gewoon het formulier (dat nog veel te lang is) invullen en bij prijs "0" zetten. Maar terecht, dit komt niet duidelijk over naar de gebruiker. We zullen absoluut naar een manier zoeken om dit beter te doen.

Nogmaals bedankt voor dit nieuwe inzicht

 

 

Eén van onze eerstkomende nieuwe functies is het implementeren van een overzichtelijk "dashbord" na het inloggen, waarbij de rollen van host/gebruiker duidelijker gescheiden zullen zijn.

 

Dat opbouwen vanaf een smalle basis begrijp ik wel, maar nu leg je zo sterk de nadruk op hosts (lees adverteerders) dat elke potentiële gebruiker die jouw site bezoekt meteen de indruk krijgt dat alle content commercieel is. Er staat helemaal geen user content op en daar is ook geen ruimte voor.

 

Ik had zo tien unieke plekjes willen uploaden met beeld en links, alleen om andere belangstellenden van dienst te zijn en in de hoop dat anderen wellicht hetzelfde zouden doen. Daar is echter geen mogelijkheid toe. Zo mis je potentieel belangrijke aanduwers en veel user generated content. Die de site voor adverteerders extra interessant maakt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.