• 0

Fabrikanten gezocht in Portugal!

Beste mede higerlevel genoten,

 

Een vriend en ik samen zijn bezig met ons eigen kleding merk.

Wij hebben al aantal semples die we zelf hebben gemaakt en daardoor dus gemakkelijk en snel te werk kunnen gaan omdat we t tot in de details hebben uitgewerkt.

 

Tevens hebben wij contacten in China maar ons probleem is daar dat we niet zeker zijn van de kwaliteit die we daar kunnen verkrijgen.

 

Vanuit verschillende mensen hebben we begrepen dat in Portugal tegen een prima prijs/kwaliteit verhouding valt te werken.

 

Zou iemand mij een beetje in de richting kunnen helpen waar ik ongeveer in Portugal moet zijn?

Ben namelijk in staat om een vliegtuig te pakken en daarheen te vliegen ASAP!

 

Graag jullie hulp!

 

BVD,

 

Salam

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

@happyfeet,

 

Om te beginnen met t shirt en sweaters.

Een zo hoog mogelijke kwaliteit!

 

Ja naar Portugal gaan zag ik in je eerdere post maar waar in welke regio (streek/stad) zou ik moeten zijn?

Portugal is een stuk groter dan NL.

 

Of zou je een begin adres of iets dergelijks voor me hebben?

 

Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
  • 0

Danny,

 

Ik heb inmiddels al uren lopen zoeken + een hele lijst mailadressen van Polen tot Portugal en Turkijke,

Tevens de mails die ik terug krijg zijn onduidelijk en geen touw aan vast te knopen.

 

Ik begrijp natuurlijk dat jij je uren zoek werk niet zomaar cadeau wilt geven en dat verwacht ik niet. Steuntje in de goeie richting zou handig zijn of ik koop een paar sokken ;) haha

 

 

Link naar reactie
  • 0

Danny,

 

Ik heb inmiddels al uren lopen zoeken + een hele lijst mailadressen van Polen tot Portugal en Turkijke,

Tevens de mails die ik terug krijg zijn onduidelijk en geen touw aan vast te knopen.

 

Ik begrijp natuurlijk dat jij je uren zoek werk niet zomaar cadeau wilt geven en dat verwacht ik niet. Steuntje in de goeie richting zou handig zijn of ik koop een paar sokken ;) haha

 

 

 

Ik heb geen standaard lijstje liggen helaas. En een paar uur zoeken is niets! Ik ben 3 weken bezig geweest om 7 afspraken te regelen in Portugal. Een goed en betrouwbaar merk zet je helaas niet zomaar op :)

 

Je krijgt wel reactie's terug van fabrikanten zeg je. Stel je wel de juiste vragen?

 

Danny

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.