Holland Innovation site on-line

Aanbevolen berichten

DeWitte is gewoon pragmatisch, tooltje werkt voor hem uitstekend. Bovendien zegt een 'echte' nerd natuurlijk 'doet mij maar emacs' ;)

 

Maar om weer terug te komen op het onderwerp en de opbouwende kritiek een beetje aan te zwengelen: wat is ie saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ze hadden op z'n minst dat hekwerk links wel door mogen laten lopen naar onderen. Los zwevende scrollbalkjes vind ik niks (laat staan 2 scrollbalken voor mensen met een lagere resolutie dan 1024x768) Op de pagina participanten en bezoekers begint de pagina met een (gecentreerde) link, wel opvallend maar vind het niet mooi. Verder is ie ok :)

Link naar reactie

Dat window met die workshops is niet handig.

Als ik iets aan click voor meer info een ik wil weer terug ?? en dan ?

 

De pop up vensters voor de workshops vind ik niet erg overzichtelijk

Liever een scrollbar en meer info per workshop,details in klein.

 

Lijkt wel de rabobank site daar vliegen de vensters om je oren.

 

Leuk gedaan, maar duidelijk is anders, kleurstelling tja.

 

Merkava

Link naar reactie

Maar om weer terug te komen op het onderwerp en de opbouwende kritiek een beetje aan te zwengelen: wat is ie saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

 

hahahaha, sorry hoor. Maar ik vind het gewoon een geslaagd ontwerp. Eindelijk eens iets anders dan 'links-boven-main'. En als ik een ontwerp niet mooi vind, zeg ik dat echt wel hoor. ;)

Als je dan persé wilt dat ik ga zeuren; Weg met het Flash intro. Er gebeurd bijna niks mee en laat mij onnodig wachten. Maar dat is dan ook werkelijk het enige. ;D

 

/ Edit: En het past niet op mijn scherm (800 x 600). :o

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Weg met het Flash intro. Er gebeurd bijna niks mee en laat mij onnodig wachten. Maar dat is dan ook werkelijk het enige. ;D

 

Hmn ik zie geen flash-intro :-X zal wel aan mij liggen.

 

hollandinnovation.nl, het is niet lelijk hoor, maar ik vind het design wel wat 'slordigheid' uitstralen, het mist een beetje een geheel. Maar zo is er altijd wel wat aan te merken op designs. Het voldoet en het werkt, wat wil je nog meer.

Link naar reactie

Hmn ik zie geen flash-intro :-X zal wel aan mij liggen.

 

Ah, bug in de site. ;D

 

hollandinnovation.nl, het is niet lelijk hoor, maar ik vind het design wel wat 'slordigheid' uitstralen, het mist een beetje een geheel. Maar zo is er altijd wel wat aan te merken op designs. Het voldoet en het werkt, wat wil je nog meer.

 

Op basis van jouw bericht mijn scherm voor de gelegenheid eens op 1024x768 (ik ben volgens mij de laatste designer die nog met 800x600 werkt) en dan is het inderdaad niet een geheel. Terwijl het op 800 x 600 zo'n mooi compact geheel was (ondanks de vele scrollbalkjes). ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Hoi Nils,

 

Nette site die waarschijnlijk prima aan de eisen en wensen van het organisatiecommité voldoet. Maar zoals je op het ondernemerslog (hier) al schreef: consensus is ook niet alles. Volgens mij zat er meer in en had het ontwerp 'Hollandser' en 'Innovatiever' gekund. Hoe vind je hem nu zelf geworden?

 

De flashintro zou ik achterwege laten.

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Link naar reactie

Weg met het Flash intro. Er gebeurd bijna niks mee en laat mij onnodig wachten. Maar dat is dan ook werkelijk het enige. ;D

 

Hmn ik zie geen flash-intro :-X zal wel aan mij liggen.

 

hollandinnovation.nl, het is niet lelijk hoor, maar ik vind het design wel wat 'slordigheid' uitstralen, het mist een beetje een geheel. Maar zo is er altijd wel wat aan te merken op designs. Het voldoet en het werkt, wat wil je nog meer.

 

Die flashintro zie je maar één keer, als je cookies aan hebt staan. Een compromie tussen de splashscreen haters en degene die daar wél van houden :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hoi Nils,

 

Nette site die waarschijnlijk prima aan de eisen en wensen van het organisatiecommité voldoet. Maar zoals je op het ondernemerslog (hier) al schreef: consensus is ook niet alles. Volgens mij zat er meer in en had het ontwerp 'Hollandser' en 'Innovatiever' gekund. Hoe vind je hem nu zelf geworden?

 

De flashintro zou ik achterwege laten.

 

Uiteindelijk vind ik hem er wel strak uitzien. Ik mis alleen een eigen gezicht :( Ik had graag iets met heavy graphics gedaan :D Desnoods met dat mannetje dat jij laats getekend hebt. Dat wordt tenminste gezien en onhouden.

 

Zelf vind ik het werken met een "echt reclamebureau" geen feest. Teveel schijven. Twee weken wachter op nieuwe knopjes. Web programeur een week op vacantie en duur. Je durft ze bijna niet te bellen, want dan heb je het gevoel dat de telller meteen aan staat. Daarnaast vind ik dat er wat slordig gewerkt wordt.

 

Het uiteindelijke resultaat is misschien niet naar mijn smaak, maar het valt me al met al best mee.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ehm dat cookie verhaal gaat hier niet op. Elke keer als ik je site open zie ik het intro weer voorbij komen. :-\

Hoe bedoel je precies dat er slordig gewerkt wordt?

 

Zelf krijg ik ook iedere keer dat Flash screen. Andere mensen krijgen het maar één keer. Dat is ook een slordigheidje. Verder leveren ze logo's waar een deel van ontbreekt, gebruiken ze dubbele extenties zodat mijn virusscanner de bijlagen opvreet, zaten er een paar kleine bugjes in de code en werden niet alle instucties precies begrepen. Allemaal niet dramatisch, maar ik had meer verwacht van een "duur" bureau.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Zelf krijg ik ook iedere keer dat Flash screen. Andere mensen krijgen het maar één keer. Dat is ook een slordigheidje. Verder leveren ze logo's waar een deel van ontbreekt, gebruiken ze dubbele extenties zodat mijn virusscanner de bijlagen opvreet, zaten er een paar kleine bugjes in de code en werden niet alle instucties precies begrepen. Allemaal niet dramatisch, maar ik had meer verwacht van een "duur" bureau.

 

Volgens mij zit de cookie code ook niet helemaal juist in elkaar. Want er wordt bij mij helemaal geen cookie geplaatst (setCookie).

Zo te horen is er niet helemaal netjes gewerkt inderdaad.

 

Wat ik me nog afvroeg; was het jouw wens om te werken met frames? Of is dat door het reclamebureau geadviseerd? Ik snap ook niet zo goed waarom ze stylesheet gebruiken en vervolgens alle tekst in de html code opgemaakt wordt. En de stylesheet zal niet eens geladen worden als ik JavaScript uit zou doen.

 

Ik heb het al eerder gezegd, het ontwerp vind ik gewoon goed. Duidelijk te zien dat het door een grafisch ontwerper gemaakt is. Ik ben zelf voorstander voor een ontwerp van een reclamebureau, maar de technische realisatie door een webdesign bureau.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
Wat ik me nog afvroeg; was het jouw wens om te werken met frames? Of is dat door het reclamebureau geadviseerd? Ik snap ook niet zo goed waarom ze stylesheet gebruiken en vervolgens alle tekst in de html code opgemaakt wordt. En de stylesheet zal niet eens geladen worden als ik JavaScript uit zou doen.

 

Ik wilde een site met max 8 contentpagina's die ik zelf kan editen. Dat doe ik met FP. Het lettertype en kleur van de stylesheet bevielen me niet, dus het ik die aangepast. De contentpagina's worden iedere dag aangepast. DAt is geen statisch geheel. Daarnaast wordt er nog gebruik gemaakt van een database systeem en een hele horde losse HTML pagina's, die gewoon op mijn eigen server staan (die zijn wit i.p.v. groen)

 

Dus echt sprake van een advies is er niet geweest. Zelf ben ik niet wild van frames.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Misschien loop je wel warm voor een website met content management - dat is toch aanzienlijk handiger dan heen-en-weer halen met ftp en met locale software editen.

 

Wat die frames betreft: Op zich is er weinig tegen de techniek zelf, persoonlijk vind ik het zelfs nog steeds een van de meest eenvoudige en toch efficiente technieken die men ooit bedacht heeft.

 

Maar goed, nadelen zijn er zat, in dit geval vooral als iemand de site wat te klein opent. Ontwerpers zouden meer rekening moeten houden met 800x600 - alleen al omdat ik dan 4 sites tegelijk kan bekijken ;)

Link naar reactie
Misschien loop je wel warm voor een website met content management - dat is toch aanzienlijk handiger dan heen-en-weer halen met ftp en met locale software editen.

Uhh, ik edit on-line in wysiwyg modes 8) Hoef ik niks voor te regelen of programeren. FP staat de hele dag open, ff editen is 10 sec. werk.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 183 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.