• 0

Wat vinden jullie van mijn pesten themasite

Omschrijving van je concept:

Graag input over mijn site . Ik doe baanbrekend werk voor het thema pesten en reis daarvoor door het hele land met mijn sportbus. Als ik op een verkeerde plaats hebt gepost graag verplaatsen.

www.ball-contact.com of www.henkpieterse.com

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Heel veel...ben altijd bezig met vernieuwing etc.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het Pesten tegen gaan of dan wel aan de kaak stellen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik ben uniek in mijn aanpak maar ken veel mensen die mijn oefeningen en van alles copieëren...maar ach, kan mij daar niet meer druk om maken.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

van alles wat helpt mijn werk te versterken. Eerlijkheid is mij het meeste waard.

 

pestmijmaartod52ar06cp01zl-hoover6c.thumb.png.ad0444bc13564b2448cd76184a8c4c32.png

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vanwaar de eerste pagina waarbij ik eerst moet doorklikken? Weg ermee! :-)

 

- Jammer dat op de foto die op de achtergrond staat juist het gezicht niet zichtbaar is. Ziet er vreemd uit

- Site laadt heel traag bij mij

- Wie zijn wij is een lang verhaal, maar ik zou er de hoofdpunten uitpikken en die naar voren laten brengen (een beetje in de stijl van de "mogelijkheden" pagina

 

Verder heb ik niet zo veel opmerkingen, behalve complimenten voor het werk dat je doet

Link naar reactie
  • 0

dank je, wederom wat geleerd, ik zal dat splashscreen inderdaad gaan verwijderen.

 

wat de tekst betreft is het natuurlijk wel zo dat als je op mijn site gaat meestal al iets meer wilt weten over mij en interesse hebt, als je alleen gaat kijken voor hoe het er uit ziet, heb je gelijk...te veel tekst, maar ik twijfel dus nog even...zeer bedankt voor je oprechte opmerkingen.

 

waarom is het erg om te blijven scrollen bij nieuws?

 

ik ga dat even bekijken bij links , weet niet precies wat je daarmee bedoeld namelijk

 

top en bedankt voor weer wat wijsheid

Link naar reactie
  • 0

Hallo Henk,

Wat een gaaf initiatief om pesten aan de kaak te stellen. Ik wou dat ik jou had gekend (in de vorm van nu) toen ik zelf gepest werd vroeger ;)

 

Een paar zaken vallen me op.

Belangrijkste: er lopen drie motieven door elkaar heen. Je bent als het ware drie wedstrijden tegelijk aan het spelen, op hetzelfde veld.

Je personal branding (Henk Pieterse), het format dat op evenementen/happenings in te zetten is (clinics/motivatial speeches) en het Pest Mij Maar concept. Right To Play zit er ook nog ergens verstopt maar dat is geen eigen initiatief.

Blijbaar ben je succesvol, ik lees lovende referenties van bekende en minder bekende mensen, ik zie dat de tour langs vele plekken gaat.

Uiteraard grijpt alles in elkaar en versterkt het elkaar en is ook onlosmakelijk met elkaar verbonden.

De vraag is dan ook niet "wat vinden jullie van mijn website", maar een wedervraag: wat wil je bereiken met een verbeterslag?

Er staat toch echt wel wat veel tekst op, ook als je al interesse hebt in wat jij en jouw organisatie(s) doen.

Ook lopen de profit en non-profit vibe (en belangen) door elkaar heen op deze site.

 

Wil je meer conversie via je website (meer mensen die klant worden doordat ze je site bezoeken)?

Wil je duidelijker onderscheid aanbrengen om gemakkelijker aan marketing te kunnen doen?

Wil je Pest Mij Maar duidelijker als merk neerzetten zodat het minder gemakkelijk te imiteren is, wil je het toegankelijker maken voor kinderen, wil je dat meer kinderen jou ervaren als hun beschermheer en zich empowered voelen?

Wil je voor jezelf een duidelijke verbeterslag maken omdat dat in je drive zit, maar weet je niet goed hoe?

Wil je meer een integraal merk gaan neerzetten waar je concepten onder vallen?

En dan is ook een vraag hoeveel resources (tijd, energie, netwerk, geld) je hebt om een verbeterslag door te voeren. (Niet om hier op het forum te posten hoe veel dat is, maar even voor je eigen denkproces.)

Daarnaast is het webdesign een ietsiepietsie gedateerd.

Als je je strategie aanharkt en verbeteringen plant, zou ik dat design en de UX (User Experience) daar zeker in meenemen.

 

Er kan ook nog sprake zijn van een combinatie groeipijnen van jou als persoon en je organisatie en hoe dat op elkaar inwerkt. (En hoe lastig het kan zijn voor een ondernemer/leider om dat te ontrafelen?)

 

Kortom, als je de spade een beetje dieper steekt komen we allerlei interessante vraagstukken tegen...met hele interessante mogelijkheden!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo en wouw Annedien,grandioos !

 

Kan ik je een persoonlijke email sturen of moet alles op dit forum blijven?

 

Je geeft alles perfect aan, wat mij bezig houd met mijn werk.

Begonnen als Sportclinician maar door succes al gauw meer dingen er omheen gaan doen, die ook goed lopen.

Het pesten heeft mijn wereldje omver gegooit in mijn puberjaren en daar wilde ik allang iets mee...dus dat kwam via mijn Pest Mij Maar tour, die oevral goed wordt ontvangen(ongeveer 7 jaar al!).

 

Omdat ik bijna nooit nee kan zeggen doe ik heel veel dingen voor allerei instanties, niet altijd betaald maar voor goede doelen en omdat ik graag help.

 

Op mijn site staat mijn e-mail adres, zou graag eens praten dan wel mailen....

 

mvg

 

Henk

Link naar reactie
  • 0

Ik kan je emailadres niet vinden maar je kunt me mailen op annedien@gmail.com

Het is interessant als dingen ook op het forum staan, mensen leren er (als het goed is) ook weer van, maar uiteraard zijn sommige dingen daar niet voor geschikt.

Misschien is het leuk om je proces hier te (blijven) delen, als je stappen en keuzes maakt.

Ik zie je mail wel verschijnen!

Link naar reactie
  • 0

Wat de PMM Tour betreft vraag ik me af of je niet meer mensen over de streep kunt trekken door iets meer praktische informatie op de site te zetten. Bijvoorbeeld een schema hoe zo'n dag er grofweg uitziet, waar de school voor moet zorgen wat betreft ruimte, attributen, begeleiding etc., hoeveel leerlingen tegelijk kunnen deelnemen en een indicatie van de kosten. Daarmee zou je de drempel om contact op te nemen in mijn optiek kunnen verkleinen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 142 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.