• 0

Ik heb een idee, wat nu!?

Beste lezer,

 

Ik heb een idee voor een bepaald soort beenmode wat hier in Nederland (en andere landen) vrijwel niet tot beperkt verkrijgbaar is. Nu zou ik graag een webshop willen beginnen. Ik heb al gekeken voor Amerikaanse leveranciers maar ik kan niet vinden wat ik zoek, het is dus niet verkrijgbaar. Het lijkt mij een goed idee om dit te laten produceren omdat ik hier wel potentie in zie. Een fabrikant vinden moet nog wel lukken verwacht ik. Maar dan? Ik ben echt een leek wat dat betreft en heb geen idee waar ik moet beginnen/hoe ik dit aan moet pakken.. Heeft iemand tips voor mij? Of eventueel een site waar in lekentaal staat uitgelegd hoe dit aan te pakken?

 

Alvas bedankt!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als het al ergens verkocht wordt zijn er ook fabrieken die het produceren. Die zou je moeten proberen te achterhalen om mee in contact te komen. Of dat nou via internet is of via de winkels die deze verkopen. Misschien dat de fabriek je verder kan helpen met het ontwikkelen van meerdre varianten.

Link naar reactie
  • 0

Het idee is eigenlijk heel simpel; er worden alleen zwarte onderbroeken verkocht en ik zou ze graag in verschillende kleuren dessins willen verkopen..

Heb ik iets gemist?? Onderbroeken, dat zijn toch die broeken die je onder je kleding draagt en in 33 verschillende kleuren en 39 dessins verkrijgbaar zijn.

Link naar reactie
  • 0

Het idee is eigenlijk heel simpel; er worden alleen zwarte onderbroeken verkocht en ik zou ze graag in verschillende kleuren dessins willen verkopen..

Heb ik iets gemist?? Onderbroeken, dat zijn toch die broeken die je onder je kleding draagt en in 33 verschillende kleuren en 39 dessins verkrijgbaar zijn.

 

Ik dacht dat ze misschien bedoelde dat dat een voorbeeld was. Hoop ik... :-\

 

Afgezien daarvan zijn er nog een aantal vragen gesteld hierboven waar je niet op ingaat, TS.

Link naar reactie
  • 0

Je zegt dat het al in beperkte mate beschikbaar is... analyseer deze concullega eens, leg contact en onderzoek vooral eerst of er vraag naar is.

 

Daarnaast begrijp ik nog niet wat je product nu precies is. Neem aan dat het geen "onderbroek" is zoals ik hem ken want daar zijn natuurlijk honderden verschillende kleuren en designs in.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.