• 0

Kvk nummer in Nederland en Lenen in Belgie?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Je woont in, en je werkt vanuit Belgie. Kan je een positieve reactie van een Nederlandse bank op een kredietaanvraag gevoeglijk vergeten.

Wellicht enige kans bij een Belgische bank.

 

Ja maar heb een KVK nummer in Nederland,

Banken hebben al voldoende problemen om geld te lenen aan klanten die geen vreemde vragen veroorzaken. Denk je nu echt dat het duidelijker wordt als je vertelt dat je woont en werkt in B, maar een NL KvK inschrijving hebt?

Link naar reactie
  • 0

@Alleshandel. Ik heb je laatste reactie verwijderd omdat je de door jou geciteerde vragen van Twabla totaal niet beantwoordt, maar in plaats daarvan weer een nieuwe vraag stelt, waardoor er helemaal geen touw meer aan vast te knopen is.

 

In de herkansing:

1. Waar betaal je belasting over je inkomen?

2. Waar draait je betaalrekening?

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

@Alleshandel. Ik heb je laatste reactie verwijderd omdat je de door jou geciteerde vragen van Twabla totaal niet beantwoordt, maar in plaats daarvan weer een nieuwe vraag stelt, waardoor er helemaal geen touw meer aan vast te knopen is.

 

In de herkansing:

1. Waar betaal je belasting over je inkomen?

2. Waar draait je betaalrekening?

 

 

Ik heb nog geen kv nummer dus die moet nog aangevraagd worden, betaal maandelijks een bedrag aan een instantie om dan toch een vestiging adres te kunnen bekomen, ik huur die ruimte in feite.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even een vraagje

Ik woon in Belgie en huur een ruimte per maand en heb ook een adres dus in Nederland, zakelijk adres waardoor ik mijn KVK nummer heb kunnen aanvragen voor mijn webshop.

Nu wil ik een lening aangaan in Belgie of Nederland is dit mogelijk?

 

 

 

Ik heb nog geen kv nummer dus die moet nog aangevraagd worden, betaal maandelijks een bedrag aan een instantie om dan toch een vestiging adres te kunnen bekomen, ik huur die ruimte in feite.

 

 

Ik ben de draad even kwijt. De basis van dit topic is dat je een kvk nummer hebt in NL en wil lenen in Belgie ???

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.