• 0

Persartikel verspreiden

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wel eens gedacht aan E-commerce?

Als je klanten hebt en een eigen website waar men zich kan aanmelden voor nieuwsbrieven, pak je dan niet een doelgroep die past bij hetgeen wat jij geeft?

 

En daaromheen kun je toch beter reklame maken voor je website, om op deze manier nog meer fans/followers te krijgen die met dit doelgroep te maken WILLEN hebben?

 

Op deze manier pak je twee vliegen in één klap, je maakt alleen een nieuwsbrief die je verstuurd via een goed lopend E-commerce programma en je klanten krijgen de nieuwste nieuwtjes binnen.

 

M.v.g.

Who does not dare, never wins

Link naar reactie
  • 0

Kan er iemand mij een service voor het distribueren van persartikels doorgeven (maandelijkse fee liefst < 15 euro)?

 

Bedoel je persberichten? Want er zijn ook zat sites waar je eindeloos veel onzinberichten kan plaatsen.

 

Inderdaad persberichten. Bedoeling is om aan onze sites gerelateerde persberichten te maken met daarin links naar onze sites en deze via een service te verspreiden.

Link naar reactie
  • 0

Al eens gekeken bij persbericht.nu?

Deze website is gratis, leert er veel over het versturen van persberichten via het net op verschillende manier.

En potentiële klanten zoeken zelf naar "keywords" om zo aan hun persberichten te komen die ze willen ontvangen.

 

Op deze manier verstuur je je persberichten via verschillende zoekmachines, e-commercing en dergelijke met een fee lager dan €15,- zoals je zelf wou.

En ten tweede ontvang je alleen maar lezers die daadwerkelijk geïnteresserd zijn in jouw persberichten.

Who does not dare, never wins

Link naar reactie
  • 0

Als je echt Nieuws (met hoofdletter!) hebt, dan stuur je dat naar ANP.

Dan krijgen alle journalisten en kranten dit te zien. Kost helemaal niets.

 

Probleem is alleen maar dat als je persbericht “Nieuwe gratis site voor adverteerders” of dergelijke reclameonzin is, dan verdwijnt dit uiteraard meteen in de prullenbak bij het ANP.

Zij willen alleen maar Nieuws zien in persberichten.

 

Link naar reactie
  • 0

Kan er iemand mij een service voor het distribueren van persartikels doorgeven (maandelijkse fee liefst < 15 euro)? Thanks.

 

Ik heb persoonlijk goede ervaring met http://www.mkbpersbericht.nl/ (geen affiliate link of persoonlijke reclame overigens). Mocht je er gebruik van maken, houd me op de hoogte wat je ervan vond.

Op zoek naar een relatiegeschenk? babycadeau of kraamcadeau? Neem eens een kijkje bij Hippemamashop!

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben het persbericht van xofa eind vorig jaar op pressdoc gezet

 

http://xofa.pressdoc.com/34071-lancering-xofa

 

De kosten waren niet zo hoog, volgens mij 19,-- eenmalig en het gebruiksgemak goed

 

Er zijn best een aantal interessante reacties geweest die waarschijnlijk zullen resulteren in publicatie maar daar gaat allemaal veel tijd overheen.

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.