Een eenvoudige zoekfunctie lijkt geheel te ontbreken en door de geheel ondoorzichtige navigatie weet je niet hoe je ergens moet komen, waar je bent of hoe je ergens gekomen bent. Kan dat nu echt niet anders ?
Ik heb al tig "favorieten" aangemaakt om info terug te kunnen vinden die ik eerder heb gezocht. Kan onderhand wel een schaduw-site gaan beginnen >:( >:( >:( >:(
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
malamut
malamut
Vandaag loop ik er weer tegen aan ;-(.
Hoezo makkelijk?????
Een eenvoudige zoekfunctie lijkt geheel te ontbreken en door de geheel ondoorzichtige navigatie weet je niet hoe je ergens moet komen, waar je bent of hoe je ergens gekomen bent. Kan dat nu echt niet anders ?
Ik heb al tig "favorieten" aangemaakt om info terug te kunnen vinden die ik eerder heb gezocht. Kan onderhand wel een schaduw-site gaan beginnen >:( >:( >:( >:(
gr, Niek
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4021-wwwbelastingdienstnl-is-kt/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag