• 0

Promotionele actie

Beste HL-ers,

 

Momenteel ben ik bezig met een outdoor dance event met koninginnedag en ben eigenlijk opzoek naar tips over hoe ik het best de promotie kan regelen. Ik wil dat er iig een flyer actie gaat plaatsvinden en deze wil ik combineren met facebook zodat ik meer exposure behaal. Vorig jaar heb ik een paar dansers en danseressen laten flyeren, zij gingen op op pad met een reuze fotolijst met daarop naam van het feest en datum. Er gingen veel mensen op de foto en deze werden geplaatst op fb. Deze kon men delen en de meeste likes kon prijzen winnen. Het was dus enigzins interactief. Zo iets wil ik nu ook gaan doen, maar ben dus opzoek naar leuke ideeen.

 

Ik vraag dus niet om hele promotieplannen, dit moet ik namelijk zelf doen, maar wat tips of ideeen (waarop ik moet letten). Dacht aan een leuke stunt dat te maken had met het aftreden van de koningin. Ook omdat het feest op 30 april is (ook dit natuurlijk met respect).

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Zet een fotomash-actie op van Step Down Town, met ansichtkaarten en plaatsnaamborden en wegwijzers. ;)

 

Ik heb het even gegoogled om uit te vinden wat dit is, maar kom er niet uit. Wat is dit voor iets? het klinkt erg groot en leuk.

Link naar reactie
  • 0

Je actie van vorig jaar als al een goede opzet. Je kan dit uitbreiden door een (pers)foto oid te nemen en daar een slogan bij laten bedenken.

Je kan dit verfijnen door de doelgroep een "meme" te laten maken dat bij je event past en daar weer een verkiezing aan te hangen waarbij de winnaar vrijkaarten wint. Zo krijg je (hopelijk) een buzz.

 

Google bijvoorbeeld eens op "meme mario balotelli" (afbeeldingen)

Je ziet dan Mario Balotelli in 1 pose in allerlei verschillende situaties geplakt. Stel je doet dit met een pose van een danseres oid, dan kan het publiek daar weer van alles mee maken.

 

Het voordeel hiervan kan zijn dat je eigen inspanning minder is als mensen laten flyeren. Je kan via Twitter accounts voor jongeren adverteren met je actie (als je festival niet heel erg regio gebonden is)

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Verrijk de flyeractie die je gaat maken met Layar. Wij hebben deze week ook een mailing de deur uit gedaan met deze toepassing erop.

 

Op deze manier kun je video's van vorig jaar of trailers voor dit jaar op je flyer 'plakken' zodat mensen met hun mobieltje direct naar het filmpje gaan. Zoek maar eens op Google.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 305 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.