Patent op Elektronische Afwasborstel?

Aanbevolen berichten

Deze week zijn de eerste prototypes gearriveerd uit China van mijn nieuwe uitvinding: een elektronische afwasborstel. Ik meen dat die zich bijzonder goed leent voor het afwassen van glazen, vooral champagneglazen met lipstickvlekken. Kan ik daar patent op krijgen of kan ik beter mikken op merkbescherming van het woord Afglasborstel?

Afglasborstel.thumb.jpg.d19db662d08988b0480ce61259f3daa4.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

on-topic:

 

Nu je een plaatje van je uitvinding en een uitleg ervan hebt gegeven kun je er geen octrooi meer op krijgen, helaas.

 

Een uitvinding moet in elk geval nieuw zijn om kans te maken op octrooiverlening. Met publicatie van je uitvinding gooi je derhalve je (schoongewassen) glazen in.

 

Jammer. Het lijkt me een leuk product!

Onze beëdigd Nederlands en Europees octrooigemachtigde verzorgt uw octrooien snel, deskundig en betrouwbaar. Voor een gratis adviesgesprek raadpleeg onze website: www.novopatent.nl

 

Octrooibureau Novopatent beschermt úw uitvinding

Link naar reactie

Schijnt dat TwaBla nu ook werkt aan een human powered schuursponsuitwringer, vandaar dat zijn 10.000e post even op zich laat wachten. Bijgaand de eerste spionagefoto.

 

Groet,

 

Highio

schuursponsuitwringer.thumb.jpg.86dcb63a3821398935055c2f36b31b01.jpg

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Schijnt dat TwaBla nu ook werkt aan een human powered schuursponsuitwringer, vandaar dat zijn 10.000e post even op zich laat wachten. Bijgaand de eerste spionagefoto.

 

Groet,

 

Highio

 

Nice. Ziet er uit alsof je er ook je eigen spaghetti mee kunt maken :P

 

Tis een incassomedewerkermultiplier. Je stopt er 1tje in en er komen er 24 uit aan de onderkant.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.