Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jan marinus
jan marinus
ik heb een klant, zoals vele van ons, alleen deze maakt van betalen een steeds groter potje, na talloze telefoontjes, pogingen in gesprek te komen, en nog wat mailtjes, met slechts een deel resultaat ben ik klaar met mijn sociale gedrag.
omdat de facturen hier al gemiddeld 120 dagen open staan, en dit toch ene kleine €10000 is, wil ik de lijntjes kort houden.
hiervoor had ik bedacht op de relaevante informatie die ik her en der kon vinden, om het rijtje herinnering, tweede herrinnering, aanmaning, en uitbesteden bij de advocaat te gaan bewandelen, zoals mijn informatie zegt, de snelste en kortste weg, hierbij gevonden te hebben dat er een week tussen iedere herinnering en aanmaning moet zitten.
kan iemand mij vertellen of ik iets over het hoofd gezien heb, of dat er een nog snellere weg bewandeld kan worden?
de klant en ik nemen toch al afscheid, is't niet op zijn initaief dan wel het mijne, een klant is immers pas een klant als die ook betaald
Er bestaan alleen maar oplossingen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag