En dan bedoel ik in het kader van netwerken, het opbouwen van relaties en uiteindelijk natuurlijk het genereren van leads..
Ik ben momenteel nog zoekende om meer voeten in de aarde te krijgen voor de diensten die ik aanbied. Ik ben ervan overtuigd dat je eigen netwerk het meest krachtig is omdat in je eigen kring juist de mensen bevinden die het je juist gunnen. Maar hoe gaat dat als je lid bent bij een business club van de lokale voetbalclub of iets dergelijks. Kan iemand daar iets meer over vertellen, want het lid worden bij een dergelijke business club is wel een naar mijn mening behoorlijke investering (lees: tijd en geld).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Fall
Fall
En dan bedoel ik in het kader van netwerken, het opbouwen van relaties en uiteindelijk natuurlijk het genereren van leads..
Ik ben momenteel nog zoekende om meer voeten in de aarde te krijgen voor de diensten die ik aanbied. Ik ben ervan overtuigd dat je eigen netwerk het meest krachtig is omdat in je eigen kring juist de mensen bevinden die het je juist gunnen. Maar hoe gaat dat als je lid bent bij een business club van de lokale voetbalclub of iets dergelijks. Kan iemand daar iets meer over vertellen, want het lid worden bij een dergelijke business club is wel een naar mijn mening behoorlijke investering (lees: tijd en geld).
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Op zoek naar een relatiegeschenk? babycadeau of kraamcadeau? Neem eens een kijkje bij Hippemamashop!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40409-hoe-zijn-jouw-ervaringen-met-business-clubs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag