• 0

Waar kan ik goedkoop zakelijk VAST bellen.

Beste mensen,

 

Ik ben een actieve lezer van Higherlevel. Ik heb mezelf nooit ingeschreven omdat de meeste vragen die ik had al gesteld waren.

 

Nu loop ik toch tegen een probleempje aan (waardoor ik mezelf heb ingeschreven) en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Ons bedrijf gaat binnenkort verhuizen en ik heb de opdracht mee gekregen om een goedkoop aansluiting te vinden voor ons telefonie en internet aansluiting. Helaas heb ik geen zakelijk oplossing gevonden voor onbeperkt bellen voor een vast bedrag.

 

Nu mijn vraag hoe en bij welke provider ik kan besparen op mijn belkosten.

En wanneer kan ik spreken over goedkoop bellen.

Gemiddeld verbruiken en betalen wij momenteel:

 

Mobiel : 0.16ex. BTW cent per minuut gemiddeld 1500 belminuten per maand

Vast: 0.3ex BTW cent per minuut gemiddeld 1500 belminuten per maand

 

Ook laat ik mij graag door jullie adviseren waar ik het beste mijn internetaansluiting kan onderbrengen

 

Ik hoop dat julie mij een stuk wijzer kunnen maken.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

AenS Company,

 

Ik ben onlangs benaderd door iemand uit mijn netwerk die mij wilde laten zien hoe ik gegarandeerd op mijn vaste telefonie kosten kan besparen zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit omdat er wel met het KPN netwerk gewerkt wordt . Ik heb dit voorlopig nog even geparkeerd omdat ik met allerlei andere dingen bezig ben. Als je wilt, kan ik jou aan hem voorstellen, natuurlijk vrijblijvend.

 

Ik hoop dat ik jou hiermee kan helpen en hoor ik het graag van je!

Op zoek naar een relatiegeschenk? babycadeau of kraamcadeau? Neem eens een kijkje bij Hippemamashop!

Link naar reactie
  • 0

Ligt er aan wat je eisen zijn. Voor een klein bedrijfje aan huis zou je prima kunnen werken met een consumentenabonnement (dus niet zakelijk) van KPN. Zij leveren namelijk voor €15,- per maand de optie 'onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland'. Voor het goedkoopste abonnement internet (8Mb/s) + bellen + onbeperkt bellen zou je dan €45,50 per maand kwijt zijn.

Link naar reactie
  • 0

Ons bedrijf gaat binnenkort verhuizen en ik heb de opdracht mee gekregen om een goedkoop aansluiting te vinden voor ons telefonie en internet aansluiting.

is dit wel een 'ondernemersvraag'? mij bekruipt het gevoel dat 'ons bedrijf' niet jouw bedrijf is..

 

zo ja is deze vraag niet door ons te beantwoorden aangezien wij niet voldoende inzicht kunnen hebben in jullie belgedrag.

er zijn een veelvoud aan bedrijven die je op dit gebied prima kunnen adviseren, heb je geen bevriende ondernemers/anderen in je eigen netwerk die goede referenties hebben voor je?

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

bij Ziggo kan je ook goedkoop vast bellen. Lage abbo kosten en relatief goedkope belminuten.

Ziggo abbo's onderling bellen ook nog eens gratis

Onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland kost bij Ziggo 10 euro extra. Deze optie was vorig jaar alleen voor particulieren maar nu ook voor de zakelijke markt .

 

Kwam er toevallig achter toen ik ze belde. :)

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Voip en de mogelijkheden van digitale telefoon centrales zijn perfect. Knelpunt kan de bandbreedte zijn voor een optimaal gesprek. Skype is ook een goedkope oplossing € 5 pm onbeperkt bellen binnen Europa maar de kwaliteit van het gesprek kan wisselen.

 

Ik zelf heb skype en A1internet.

Link naar reactie
  • 0

Open deur, maar ik vind Skype goedkoop. Heb er geen studie van gemaakt. Scheelt in ieder geval een hoop in vergelijking met bellen met mijn mobiel. Daar liep ik spreekwoordelijk op leeg...

Voor skype moet je wel een heel goede internet aansluiting hebben.

Met 8 mb aansluiting werkt skype b.v. al niet.

En als je zoals de TS veel belt dan vertraagd dat je internetverbinding dus ook weer op dat moment.

 

 

Heb zelf voip (dat werkt in tegenstelling tot skype wel op een 8mb internet verbinding) maar ben niet heel erg tevreden over de kwaliteit van de gesprekken. Valt hier regelmatig weg (ook via mijn 20 MB verbinding thuis) en krijg ook veel klachten over ruis en slechte geluidskwaliteit van gesprekspartners.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb op mijn smartphones VoipBuster geïnstalleerd staan. Dit omdat het bellen naar vaste lijnen erg voordelig is; als je opwaardeerd met minimaal 10 euro (excl. BTW) opwaardeerd, mag je daarna 120 dagen gratis naar vaste lijnen bellen. Echter zit je wel enigszins dan met de beperking van maximaal 300 gratis minuten per week, en daarna betaal je 2 cent per minuut (excl. BTW).

Link naar reactie
  • 0

 

Heb zelf voip (dat werkt in tegenstelling tot skype wel op een 8mb internet verbinding) maar ben niet heel erg tevreden over de kwaliteit van de gesprekken. Valt hier regelmatig weg (ook via mijn 20 MB verbinding thuis) en krijg ook veel klachten over ruis en slechte geluidskwaliteit van gesprekspartners.

 

Klopt ik heb 120 MB gemeten gemiddelde 100 MB maar kwaliteit is niet constant. Heeft er ook mee te maken wat mijn 64 bit machine op de achtergrond doet en andere netwerk activiteiten.

Voor normaal verkeer voldoende maar voor sales outbound niet toereikend.

Link naar reactie
  • 0

20 mb download zegt niet alles, je uploadsnelheid is ook erg belangrijk.

De snelheid moet stabiel zijn en wanneer je een " gewone" internetlijn hebt, is dat bijna nooit. simpelweg omdat ook andere mensen uit de omgeving gebruik maken van die zelfde weg.

Voor een goed gesprek, inbound of outbound kun je het best een gegarandeerde internetsnelheid regelen bij je internetprovider en met 5 mb upload is je snelheid zeker voldoende.

Daarnaast is het belangrijk met wat voor materiaal je belt en een fatsoenlijke provider van je telefoonlijn en / of centrale.

 

Een goed gesprek voeren over voip is echt geen enkel probleem, maar dan moet je wel een beetje voor willen betalen.

En het hoeft echt helemaal niet duur te zijn. Het is maar welke eisen je stelt aan je telefoonverkeer.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Heb zelf voip (dat werkt in tegenstelling tot skype wel op een 8mb internet verbinding) maar ben niet heel erg tevreden over de kwaliteit van de gesprekken. Valt hier regelmatig weg (ook via mijn 20 MB verbinding thuis) en krijg ook veel klachten over ruis en slechte geluidskwaliteit van gesprekspartners.

 

Klopt ik heb 120 MB gemeten gemiddelde 100 MB maar kwaliteit is niet constant. Heeft er ook mee te maken wat mijn 64 bit machine op de achtergrond doet en andere netwerk activiteiten.

Voor normaal verkeer voldoende maar voor sales outbound niet toereikend.

 

De kwaliteit van een VoIP gesprek is niet (alleen) afhankelijk van snelheden. Uiteraard is het overige verkeer op jouw netwerk en op jouw internetverbinding van invloed. Echter zodra je gebruik maakt van quality of service op jouw internetverbinding is het mogelijk om een afgeschermd deel voor jouw VoIP-verkeer te maken, waardoor de kwaliteit gewaarborgd is.

Uiteraard dient het aantal gelijktijdige gesprekken wel overeen te komen met de bandbreedte die überhaupt beschikbaar is op jouw internetverbinding.

 

Mochten jullie behoefte hebben aan een (kosteloos) advies, dan hoor ik het graag. De juiste oplossing hangt af van meer factoren, maar voor iedere situatie is een oplossing mogelijk om met VoIP meer dan fatsoenlijk te kunnen bellen.

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Link naar reactie
  • 0

Op een gewone 'consumenten'-internetlijn heb je vaak ook nog een versnijding van pakweg 1:40, wat wil zeggen dat de provider maximaal 1/40 ste van de opgegeven snelheid garandeert. Dus wil je zakelijk met meerdere mensen tegelijk VoIP bellen, zou ik altijd kiezen voor een zakelijke dataverbinding met een gedeelte van de bandbreedte gereserveerd voor VoIP.

Ter indicatie: per gesprek heb je ongeveer 115 kb/s nodig. Hou dus rekening met het aantal gelijktijdige gesprekken dat kan plaatsvinden.

De omgeving van de mens is de medemens.

 

(J. Deelder)

Link naar reactie
  • 0

De kwaliteit van een VoIP gesprek is niet (alleen) afhankelijk van snelheden. Uiteraard is het overige verkeer op jouw netwerk en op jouw internetverbinding van invloed. Echter zodra je gebruik maakt van quality of service op jouw internetverbinding is het mogelijk om een afgeschermd deel voor jouw VoIP-verkeer te maken, waardoor de kwaliteit gewaarborgd is.

Uiteraard dient het aantal gelijktijdige gesprekken wel overeen te komen met de bandbreedte die überhaupt beschikbaar is op jouw internetverbinding.

 

Mochten jullie behoefte hebben aan een (kosteloos) advies, dan hoor ik het graag. De juiste oplossing hangt af van meer factoren, maar voor iedere situatie is een oplossing mogelijk om met VoIP meer dan fatsoenlijk te kunnen bellen.

Klopt en ik weet dit. Indien ik dit wil verbeteren zal ik aan je denken. Conclusie is dus als je er wat energie in steekt is dit een mooie oplossing.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.