Ik merk dat bedrijven die in de problemen zitten niet te koop lopen met die problemen. En zodra er een bedrijf aanklopt bij me is het eigenlijk al te laat en valt er niks meer te redden. Ik loop dus een beetje vast op vinden van klanten die ik ook daadwerkelijk kan helpen.
Wat is jullie advies om voor mijn bedrijf klanten te werven?
(Edit: titel verduidelijkt.)
"Whatever the mind of man can conceive, it can achieve"
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
CPCenI
CPCenI
Geachte lezers,
Hoe kom ik aan klanten!?
Ik merk dat bedrijven die in de problemen zitten niet te koop lopen met die problemen. En zodra er een bedrijf aanklopt bij me is het eigenlijk al te laat en valt er niks meer te redden. Ik loop dus een beetje vast op vinden van klanten die ik ook daadwerkelijk kan helpen.
Wat is jullie advies om voor mijn bedrijf klanten te werven?
(Edit: titel verduidelijkt.)
"Whatever the mind of man can conceive, it can achieve"
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40425-klanten-benaderen-hoe-vind-en-benader-ik-bedrijven-in-problemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag