Op dit moment ben ik voor ons nieuwe product bezig met het schrijven van een strategisch marketingplan. Dit product is een mobiele webshop die gemakkelijk zelf in te ricthten is. De mobiele webshop is volledig geoptimaliseerd voor de mobiele telefoon.
Hier een voorbeeld: http://demo.shopandgo.mobi/ (deze demosite is enkel geoptimaliseerd voor mobiel of tablet!)
Alvast bedankt!
Alex
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Full-service e-commerce voor webshops op desktop formaat.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het makkelijk inrichten van een mobiele webshop tegen een lage vergoeding van de afnemer. Zo is het ook voor ondernemers met een klein budget mogelijk om cross-channel toe te passen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De meeste mobiele webshops zijn geen webshops die zelf gemakkelijk in te richten zijn en ook nog eens tegen een laag bedrag beschikbaar zijn. Voor de consument is er ook de mogelijkheid om via de mobiele shop mobiel af te rekenen. Dit kan bijvoorbeeld door middel van ideal of paypal. De betaalmiddelen kun je als ondernemer zelf inschakelen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik heb er een korte enquête bijgevoegd omdat ik zo goed kan afleiden op wie ik me met dit product moet focussen.
Het zou me erg helpen als jullie deze enquête willen invullen omdat ik met de antwoorden duidelijk in kaart kan brengen op wie het product wel en op wie het product niet gericht moet worden.
Het invullen kost hooguit 2 minuten.
nl.surveymonkey.com/.../ismmobile
Ook hoor ik graag wat er nog verbeterd zou kunnen worden aan de shop!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Alexvdb
Alexvdb
Omschrijving van je concept:
Hallo ondernemers,
Op dit moment ben ik voor ons nieuwe product bezig met het schrijven van een strategisch marketingplan. Dit product is een mobiele webshop die gemakkelijk zelf in te ricthten is. De mobiele webshop is volledig geoptimaliseerd voor de mobiele telefoon.
Hier een voorbeeld: http://demo.shopandgo.mobi/ (deze demosite is enkel geoptimaliseerd voor mobiel of tablet!)
Alvast bedankt!
Alex
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Full-service e-commerce voor webshops op desktop formaat.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het makkelijk inrichten van een mobiele webshop tegen een lage vergoeding van de afnemer. Zo is het ook voor ondernemers met een klein budget mogelijk om cross-channel toe te passen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De meeste mobiele webshops zijn geen webshops die zelf gemakkelijk in te richten zijn en ook nog eens tegen een laag bedrag beschikbaar zijn. Voor de consument is er ook de mogelijkheid om via de mobiele shop mobiel af te rekenen. Dit kan bijvoorbeeld door middel van ideal of paypal. De betaalmiddelen kun je als ondernemer zelf inschakelen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik heb er een korte enquête bijgevoegd omdat ik zo goed kan afleiden op wie ik me met dit product moet focussen.
Het zou me erg helpen als jullie deze enquête willen invullen omdat ik met de antwoorden duidelijk in kaart kan brengen op wie het product wel en op wie het product niet gericht moet worden.
Het invullen kost hooguit 2 minuten.
nl.surveymonkey.com/.../ismmobile
Ook hoor ik graag wat er nog verbeterd zou kunnen worden aan de shop!
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40426-zelf-in-te-richten-mobiele-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag