• 0

Op welke punten beoordeel jij een webwinkel?

Geachte HL'ers,

 

Omdat ik even geen betere plaats weet om dit te plaatsen gaat dit in het forum "herrie in de zaak". Dit voornamelijk omdat de punten die ik ga vragen eventuele herrie in de zaak kunnen verminderen of voorkomen.

 

Ik ben momenteel bezig met het opzetten van een model waarin je een (online) bedrijf kunt gaan meten op hun bedrijfvoering. Ik heb namelijk altijd al het idee gehad dat cijfers een veel duidelijkere representatie zijn van hoe iets er voorstaat en zo makkelijker verbeterpunten naar voren kunnen komen.

 

Natuurlijk wil ik in dit model zo VEEL mogelijk dingen die een bedrijfs performance in de markt kunnen beinvloeden opnemen. Voor deze lijst heb ik al een 20 tal punten (die ik overigens niet ga geven nog om de creativiteit niet te onderdrukken) die in de volgende 4 categorieen vallen: Website, Product, Klantenservice en Marketing.

 

Ik denk dat de eerder genoemde 4 categorieen de belangrijkste dingen zijn die een klant's ervaring en dus aankopen kunnen beinvloeden. Binnen deze 4 categorieen vallen weer een aantal dingen zoals Design (Website), Kwaliteit (product), Social media (Marketing) en Communicatie (Klantenservice). Omdat ik dit model verder wil uitwerken en verbeteren stel ik jullie allemaal de volgende vraag!

 

Als je op een site terecht komt, wat zijn de punten waarop je hem (vaak) onbewust controleerd om te zien of de site betrouwbaar is, en uiteraard of je er uiteindelijk wilt kopen.

 

Alle suggesties zijn welkom.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.