• 0

seo en dtg

weer ben ik gebeld door de telefoongids, nu het bedrijf dtg.

 

mijn advertentie van - +/- 250,- wat was het ook alweer - haal ik er niet uit maar ze blijven met cijfers en argumenten schermen om je toch over te halen

 

nu hebben ze een nieuwe campagne om je te helpen met google adwords.

de vraag wil ik in het midden laten of je dat nu wel of niet moet doen en ook of je het zelf moet doen

maar omdat ik een nieuwe webshop heb ga ik die toch nodig hebben denk ik

 

maar dtg noemt zich "premium partner" van google. ze zeggen dan omdat ze dat zijn je veel meer rendement uit je betaalde clicks haalt OMDAT zij premium partner zijn.

 

het verhaal is dat ze een heleboel clicks bij google inkopen

 

kan dit? is dit geloofwaardig, google blijft toch neutraal?

 

waar kan ik bedrijven vinden die nog meer "premium partner" van google zijn?

 

wat vinden jullie hiervan?

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

waar kan ik bedrijven vinden die nog meer "premium partner" van google zijn?

 

 

 

 

 

 

Hier

 

 

 

ze zeggen dan omdat ze dat zijn je veel meer rendement uit je betaalde clicks haalt OMDAT zij premium partner zijn.

 

het verhaal is dat ze een heleboel clicks bij google inkopen

 

 

 

 

Meer rendement halen uit je adwords KAN als je premium partner bent. Is uiteraard geen garantie. Beter rendement haal je uit ervaring,testen en capabele mensen die de campagnes beheren en niet omdat je premium partner bent.

 

 

Ze zullen vast een hoop klikt genereren voor hun klanten maar dat heeft niets te maken met beter rendement krijgen.

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

het verhaal is dat ze een heleboel clicks bij google inkopen

 

Als ze dit letterlijk gezegd hebben ben ik wel heel benieuwd naar de context ervan. Slaat in mijn ogen helemaal nergens op namelijk.

 

Je koopt geen clicks in bij google. Het is geen 10-clicken-kaart of zo.

Een dergelijke uitspraak zou voor mij al reden zijn om af te haken.

 

Premium Partner van Google klinkt leuk. Vraag ze gewoon referenties met naam en toenaam en bel die referenties na.

 

We hebben adwords naar tevredenheid uitbesteed . Geen idee eigenlijk wat voor soort partner ze zijn van google en of ze dat zijn. Nooit naar gevraagd ook.

 

edit: Realiseer je ook dat een click ansich 0 en generlij waarde heeft. 1 klik van een relevante bezoeker kan 100 x meer opleveren dan 100 clicks van niet relevante niet getargete bezoekers. Gebruiken ze een hagelkanon of een scherpschuttersgeweer?

Link naar reactie
  • 0

...

 

maar dtg noemt zich "premium partner" van google. ze zeggen dan omdat ze dat zijn je veel meer rendement uit je betaalde clicks haalt OMDAT zij premium partner zijn.

...

 

 

Mogelijk bedoel je Google Adwords Certified Partner. Maar premium partner kan ook, maar dat is enkel weggelegd voor erg grote netwerken zoals Goudengids ed. Het is niets speciaal en maakt ze niet beter dan een ander. Lees de tekst hieronder over hoe het er aan toe gaat bij Google.

 

Ik zou zelf eerder in zee gaan met een kleine speler - eenmanszaak of freelancer - die niet verplicht is om minimum 10.000 euro uit te geven. Google maakt iemand een partner tegen betaling (men moet betalen om deel te nemen) en door ze te verplichten heel veel geld uit te geven. Dit kan dus betekenen dat klanten duurder uit zijn doordat de uitgaven zo hoog mogelijk worden gehouden.

 

Ik vind die minimum iets dat niet kan.

 

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor jullie reacties allemaal

 

ik wil wel wat meer offertes vragen als ik het al uit wil besteden, maar aan de andere kant zie ik door de bomen het bos niet meer.

 

wil je het zelf goed doen dan moet je een eerst een hele studie verrichten, voorlopig ga ik maar even zelf klooien dan bouw ik wel gelijk een basis kennis op.

 

is er ergens een lijst te vinden van bedrijven die zich Certified Partner of Premium Partner noemen.

registreert google dit of verzinnen ze die termen gewoon?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.