• 0

Productspecs ontwikkelen promotie artikel

Beste collega's van Higher Level,

 

Samen met mijn compagnons heb ik een idee bedacht waarvan wij denken dat het een geweldig promotie/loyalty product kan worden. We hebben een 3D model gemaakt en met eigen materialen wat ruwe samples gemaakt. We hebben enkele problemen:

 

- Het mag vanwege kosten niet meer dan enkele onderdelen bevatten.

- We weten niet welk materiaal we precies moeten gebruiken.

- Het moet zeer goedkoop zijn.

 

De productie per stuk mag niet meer dan een paar cent kosten, het gaat wel om zeer grote volumes. Wij hebben het idee om een bedrijf/partner te zoeken die ons kan helpen met de materiaal en exacte vormkeuze waarbij we binnen de gestelde kosten kunnen blijven. Hebben jullie tips voor ons? Wellicht kent iemand van jullie bedrijven die hier goed in zijn?

 

De productie zelf zouden we uitbesteden naar China maar we zitten nu nog in de productspecificatie fase. Hopelijk kan iemand ons helpen. Alvast dank!

 

Groet,

 

Arjuna

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een mysterieuze post. Je vertelt niet hoe of wat je wilt gaan maken, alleen dat het weinig mag kosten. Dat maakt het niet makkelijker voor ons om te vertellen waar je moet gaan zoeken.

 

Het lijkt me dat je op zoek moet naar iemand die goed thuis is in materiaalkunde zodat die je kan vertellen wat voor materiaal je voor jouw product moet gebruiken. Als je dan weet welk materiaal je zou kunnen gebruiken kan je eenvoudig de kostprijs van je product betpalen. Neem de grondprijs van het materiaal plus de kosten om de productie er van te starten (machines, mallen, personeel etc.) berekenen wat het gaat kosten om jouw product te maken.

 

Een simpelere manier is een offerte aanvragen bij bestaande producenten van het product dat je bedacht hebt of fabrieken die iets maken wat lijkt op dat van jullie.

Link naar reactie
  • 0

Dag Wouter,

 

Ik ben me ervan bewust dat ik niet veel informatie heb gedeeld. Dat heeft natuurlijk alles te maken met geheimhouding. Het klopt inderdaad wat je zegt, we hebben iemand nodig die thuis is in materialen. Het moet zowel stevig, veilig en van een bepaald gewicht zijn vanwege de functionaliteit. Daar zit de grote uitdaging in. Maar ik ben vooral op zoek naar specifieke bedrijven of personen die ons kunnen helpen.

 

Groet,

 

Arjuna

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.