• 0

Webshop Daily Discount

Omschrijving van je concept:

http://www.daily-discount.nl

 

Het concept is het verkopen van smartphone accessoires tegen scherpe prijzen in combinatie met een snelle levering.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- Webshop laten maken (basic)

- Facebook pagina gemaakt

- Twitter account gemaakt

- LinkedIn account gemaakt

- Marktplaats Admarkt

- Facebook advertenties

- SEO optimalisatie

- Linkbuilding

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De smartphones zelf zijn al prijzig genoeg, ik probeer de accessoires daarom tegen zéér aantrekkelijke prijzen aan te bieden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Qua prijs ten opzichte van de concurrentie is het zeker aantrekkelijk om bij Daily Discount je smartphone accessoires aan te schaffen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

De concurrentie op dit gebied is enorm, hoe kom ik zonder al te veel kosten goed onder de aandacht en waar is mijn webshop duidelijk aan verbetering toe? Alle tips & tricks zijn welkom want slechts de basis staat er, het moet allemaal nog verder uitgewerkt worden.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- leuk, zo'n stripje, maar laat dat dan wel lang genoeg staan om de tekst te kunnen lezen

- dat blok tekst onderaan je homepage is op deze manier onleesbaar; deel de tekst in in alinea's en zorg voor iets meer contrast

- ik vind het niet handig dat ik op een overzichtspagina alleen plaatjes van de producten zie en niet direct ook een korte omschrijving

- in je winkelwagen laadt onder "Verw." een plaatje niet (rood kruisje) in IE, ik kan er wel op klikken om het artikel te verwijderen; in Firefox zie ik helemaal niets onder "Verw." en kan ik ook niet klikken om het artikel te verwijderen

- dat plaatjes op een website niet 100% een product kunnen weergeven is duidelijk, maar als ik lees "Artikelen kunnen in de werkelijkheid afwijken van de getoonde informatie ..." dan krijg ik toch wel een beetje de kriebels ...

- spreek je bezoeker consistent aan met "u" of "je"

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- leuk, zo'n stripje, maar laat dat dan wel lang genoeg staan om de tekst te kunnen lezen

- dat blok tekst onderaan je homepage is op deze manier onleesbaar; deel de tekst in in alinea's en zorg voor iets meer contrast

- ik vind het niet handig dat ik op een overzichtspagina alleen plaatjes van de producten zie en niet direct ook een korte omschrijving

- in je winkelwagen laadt onder "Verw." een plaatje niet (rood kruisje) in IE, ik kan er wel op klikken om het artikel te verwijderen; in Firefox zie ik helemaal niets onder "Verw." en kan ik ook niet klikken om het artikel te verwijderen

- dat plaatjes op een website niet 100% een product kunnen weergeven is duidelijk, maar als ik lees "Artikelen kunnen in de werkelijkheid afwijken van de getoonde informatie ..." dan krijg ik toch wel een beetje de kriebels ...

- spreek je bezoeker consistent aan met "u" of "je"

 

Bedankt voor je tips! Hier ga ik zeker mee aan de slag.

Link naar reactie
  • 0

- Het welkom blok aan de rechter kant (ow als ik de pagina kleiner maak, dan staat hij er opeens onder.... ) Wilde zeggen, de tekst centreren, maar hij schuift eronder.

- Die strip vind ik persoonlijk niks..

- Kan je de achtergrond van die banner niet een andere kleur dan wit maken. Zeker met dat grijze stuk aan de zijkant is dat wat gek.

- De nieuwste smartphone accesoires vind ik erg onduidelijk. Ik zie alleen een plaatje. Geen omschrijving, prijs, bestel nu knopje.

 

- Het over daily discounts op de home page verplaatsen naar een aparte pagina. Veel te lang stuk.

- Zet je KVK | BTW nummer in de footer

 

- discount pagina. Wat heeft die pagina voor een nut? Wederom geen informatie, geen prijzen, geen koop nu..

- Ik zie nu net dat je door middel van een de mouse over wat informatie ziet. Bij sommige producten loopt de tekst over de prijs heen. Zoals de iphone 4s bumper

- Categorieën blok onder winkelmandje ?

- Op de product detail pagina's zie ik de prijs snel over het hoofd. Ook hier weer de categorieën blok die ik nutteloos vindt. Daarnaast geen informatie over levetijd, voorraad e.d.

- Ik kan bestellen zonder producten in de winkelwagen. Op de ideal pagina krijg ik dan een foutmelding

- Bestel formulier is een gewoon html formulier. komt misschien wat amateuristisch over.

- je kan niet zien welke velden verplicht zijn en welke niet.

 

Ben er maar even mee gestopt. :)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.