ganesha 0 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Beste hl leden, In het jaar 2010 heb ik een domeinnaam geregistreerd. www.recreatorshop.com En hoop in de zomer in de lucht te gaan met mijn webshop. maar als ik nu google op de naam recreator, dan zie ik dat er een film is. Deze film is in 2012 uitgebracht. Zijn er consequenties voor mij?? Kan de film producent mijn domeinnaam opeisen? Ik maak me een beetje zorgen. Dacht eindelijk een unieke naam gevonden te hebben voor mijn webshop,blijkt dat er nu ook een film is die de zelfde naam draagt. wie o wie kan mij adviseren. alvast bedankt. Groetjes, ganesh Link to post Share on other sites
0 Iwan van Geelen 189 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 wat voor consequenties zouden er kunnen zijn (volgens jou dan) Opeisen van de domeinnaam? Misschien moet jij dan vragen of die film geen andere naam kan krijgen ... ik denk net zo weinig kans... geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link to post Share on other sites
0 Ralph Geissen 16 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Ze kunnen jouw domein niet zomaar opeisen. Als ze jouw domein perse willen hebben dan moeten ze jouw een aanbod doen. Maar dat zullen ze niet doen, tenzij recreator een succesvolle film is waarbij ze allerlei merchandise willen verkopen. Ik had nog nooit van die film gehoord, dus ik zou mij geen zorgen maken als ik jou was. Onderzoek Eerwraak, Investigate Honor Killing, Untersuchung Ehrenmord Link to post Share on other sites
0 TwaBla 1,189 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Lees anders dit topic over Merknamen, Handelsnamen en Domeinnamen eens. Zucht... Link to post Share on other sites
0 ganesha 0 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 graag wil ik jullie bedanken voor jullie reactie. blij te horen dat ik gewoon verder kan gaan( gelukkig is er niks aan de hand) nogmaals bedankt mensen. wat is hl een fantastisch forum zeg!!! lang leve het internet ;D Groetjes, Ganesh Link to post Share on other sites
Beste hl leden,
In het jaar 2010 heb ik een domeinnaam geregistreerd.
www.recreatorshop.com
En hoop in de zomer in de lucht te gaan met mijn webshop.
maar als ik nu google op de naam recreator, dan zie ik dat er een film is.
Deze film is in 2012 uitgebracht.
Zijn er consequenties voor mij??
Kan de film producent mijn domeinnaam opeisen?
Ik maak me een beetje zorgen.
Dacht eindelijk een unieke naam gevonden te hebben voor mijn webshop,blijkt dat er nu ook een film is die de zelfde naam draagt.
wie o wie kan mij adviseren.
alvast bedankt.
Groetjes,
ganesh