• 0

Turkije merk Kleding/produceren importeren naar nederland. Labelen

Hallo mensen, even kort . ik ben van plan om van start te gaan om online webshop te openen , uiteraad heb ik dat maar heb ik nog niet online gegooid omdat ik nog geen kleding in mijn handen heb .. wat ik wil doen is heren kleding verkopen.

en dan bedoel ik stijlvolle kleding, wat ik dus uiteraad gevonden heb maar de fabriek niet kan vinden ! . mischien iemand enig idee hoe en wat? ik zal hier onder foto plaatsen van het model. ik weet niet of ik het merknaam ook mag noemen ,maar Freebull is de merk . ik zou graag die kleding willen importeren naar nederland maar dan zonder hun merk en dus mijn eigen merk oplaten labelen. en dat ik dus gelijk het kleding bekend kan maken in nederland via mijn eigen webshop en aldus mijn eigen merknaam . en als dat goed loopt wil ik igelijk in die jaar mijn eigen winkel openen . maar dat is nu even een droom

 

alle adviezen zijn welkom ! en tips

free-bull-fbl-0231-bogazli-yaka-triko-1-11.thumb.jpg.e505a404acdb6d3f2b797db92c6acc0b.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk niet dat de fabrikant hiermee in zee zou gaan.

Ten eerste maakt hij zijn eigen ontwerp hiermee kapot, want stel jullie verkopen hetzelfde kleding, hij onder Freebull en jij onder je eigen naam/label. En jij wordt meer populair dan hem terwijl hij de ontwerper is ? dan realiseert hij wel dat er iets niet aan klopt.

 

Tuurlijk zijn er fabrikanten die "namaken" maar om Freebull zijn ontwerp onder eigen label te krijgen ? dat wordt een beetje moeilijk. Dus enige optie is gewoon na laten maken en dan onder je eigen naam.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Arslan

 

Internetbureau Subcolors

www.subcolors.nl | info@subcolors.nl

 

www.turkseadvocaten.nl | www.hostbedrijf.nl

 

Wilt u ook een professionele website ? dan bent u bij ons op het juiste adres, want wij weten dat de eerste indruk altijd blijvend is.

Link naar reactie
  • 0

Het hangt er maar vanaf hoe Free Bull opereert. Ontwerpen ze inderdaad zelf? of kopen ze standaard kleding in bij diverse fabrieken waar vervolgens hun eigen label ingeplakt wordt? In dat laatste geval zijn er best kansen, mits je de fabrieken kunt vinden. Ik heb echter nog nooit van ze gehoord, dus geen idee hoe ze te werk gaan.

 

Namaken (binnen de wettelijke grenzen uiteraard) is waarschijnlijk eenvoudiger.

Link naar reactie
  • 0

vraag het ze even zelf:

Free Bull

Category: Men's Clothing [Edit]

Ordu Cad.

Kalaycı Şevki Sok. İstanbul Çarşısı No: 26 D: 79

İstanbul

(0212) 5167230

 

ze nemen niet op.. snap niet waarom, en hun orginele website is ook al offline gezet? of zie ik het verkeerd.

Link naar reactie
  • 0

het klopt wat je zegt, maar freebull is niet een grote merk en omdat het alleen in turkije is dacht ik dat ik zelf die ging importeren maar dan met mij merk, waarom ze dat mischien zullen doen? omdat ze natuurlijk ook winst gaan maken via mij.. dus hoe goed ik ga hoe meer hun ook zelf gaan verdiennen .. of zie ik het verkeerd ?

Ik denk niet dat de fabrikant hiermee in zee zou gaan.

Ten eerste maakt hij zijn eigen ontwerp hiermee kapot, want stel jullie verkopen hetzelfde kleding, hij onder Freebull en jij onder je eigen naam/label. En jij wordt meer populair dan hem terwijl hij de ontwerper is ? dan realiseert hij wel dat er iets niet aan klopt.

 

Tuurlijk zijn er fabrikanten die "namaken" maar om Freebull zijn ontwerp onder eigen label te krijgen ? dat wordt een beetje moeilijk. Dus enige optie is gewoon na laten maken en dan onder je eigen naam.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Arslan

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 75 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.