• 0

E-payments

Ik kan me herinneren dat er een tijdje terug (enkele weken/maanden?) ergens op de nederlandse nieuwssites een bericht was te lezen over het gebruik van e-payments, dus paypal, e-wallet, enz..., en dan de groei daarvan.

 

Nu ben ik naarstig op zoek naar dat bericht om zo een bepaalde beslissing te kunnen onderbouwen tegenover mijn manager.

 

Nu heb ik al een hele tijd lopen zoeken maar ik kan dat bericht dus niet meer vinden..... Zijn er misschien nog anderen die dit bericht gelezen hebben? en die weten waar ik dat bericht terug kan vinden?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waar het artikel is weet ik niet, maar de Nederlandse Banken slaan de handen ineen om een betalingssysteem te ontwikkelen. Zal eens tijd worden trouwens ;)

 

Mijn eerste indruk is dus om vooral géén grote investeringen te doen aangezien een systeem van de banken waarschijnlijk wel een standaard zal worden (machtspositie!). Het artikel zal je op www.google.nl kunnen vinden.

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Noedie,

 

Enkele weken geleden (20 sept j.l.) ontving ik van Way2Pay (ook een online betalingsmogelijkheid) een mailing. Hieronder staat een deel van deze mailing, dat wellicht voor jouw van belang kan zijn:

 

Afgelopen donderdag is door de grootste Nederlandse banken waaronder Postbank en ING Bank een initiatief aangekondigd, dat inhoudt dat midden 2005 een mogelijkheid tot betalen op internet aangeboden zal worden die deze beperkingen niet heeft. De klant kan vanuit zijn vertrouwde Internetbankieren-omgeving de aankoop betalen.

 

De beperkingen waar men het hierboven over heeft, zijn het openen van een aparte (Way2Pay)rekening en de omslachtige (wettelijke eisen aan de) aanmeldingsprocedure. Deze zullen bij dit nieuwe initiatief dus niet meer van toepassing zijn.

 

Misschien dat dit helpt met overtuigen :-)

Inveto / MijnMailform

Kampstraat 230

6414 RH Heerlen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.