Ik heb mij door de helpdesk van HP laten vertellen dat het minimaal € 250 kost om mijn kapotte (connector is kapot) IPAQ PDA in te sturen voor reparatie. Kan iemand bevestigen dat dit klopt en of er buiten HP om nog mogelijkheden zijn om de connector te laten repareren? Mijn locale computershop zegt dat het microprocessor werk is en zij het niet kunnen/willen doen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hizzo
Hizzo
Ik heb mij door de helpdesk van HP laten vertellen dat het minimaal € 250 kost om mijn kapotte (connector is kapot) IPAQ PDA in te sturen voor reparatie. Kan iemand bevestigen dat dit klopt en of er buiten HP om nog mogelijkheden zijn om de connector te laten repareren? Mijn locale computershop zegt dat het microprocessor werk is en zij het niet kunnen/willen doen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4066-hp-compaq-pda-insturen-voor-reparatie-min-%E2%82%AC250/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag