• 0

kan aangifteprogramma niet vinden!

Mijn vrouw en ik hebben samen een vof. Nu moet ik over 2012 aangifte doen, maar kan het programma voor ondernemers niet vinden. Ik kom steeds weer opnieuw bij een uitleg waarom ik het programma voor ondernemers moet invullen, maar kom het programma zelf niet tegen. Ik heb wel het gewone programma gedownload, maar daar kan ik de winst uit onderneming niet invoeren.

Weet iemand hier misschien waar ik het kan vinden?

(steeds wordt ik weer opnieuw naar het beveiligde gedeelte gestuurd, maar ook daar kan ik de aangifte IB 2012 voor ondernemers niet vinden...)

 

Groeten, Johan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Joost,

 

Ja, ik log in op hetzelfde gedeelte, met een inlognaam beginnend met NL003... Dan krijg ik dit scherm, zie bijlage. Linksboven staat de link "DIGITAAL AANGEVEN", maar die link werkt niet!

 

Gr. Johan.

 

 

 

 

modedit: Bijlage verwijderd ivm privacygevoelige details.

Link naar reactie
  • 0

De Belastingdienst ziet jou blijkbaar niet als ondernemer voor de inkomstenbelasting en heeft dan ook geen aangifteprogramma klaargezet. Je kunt om een biljetwissel verzoeken, de BD zal dan het aangifteprogramma klaarzetten.

Een professionele intermediair doet aangifte met zijn eigen programma, dat zou ook nog een mogelijkheid zijn. Overigens is het ook dan gepast om de biljetwissel aan te vagen.

 

Wat ook kan, en nu ik er over nadenk vermoed ik dat dat het is, is dat je inlogt met de codes van de VoF. Jij hebt als ondernemer eigen inlogcodes. Als je daarmee inlogt zie je het programma waarschijnlijk wel.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Hallo Dennis,

 

Ik heb opnieuw ingelogd met mijn persoonlijke inlognaam. Nu kan ik het programma wel downloaden! Ik zie nu ook dat ik en mijn vrouw ieder afzonderlijk aangifte moeten doen, en dat is waarschijnlijk de onderliggende reden; de vof heeft een gezamenlijk inlognummer, en je moet persoonlijk aangifte doen.

 

Mijn dank voor alle reacties, en de expertise.

 

Groeten, Johan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.