• 0

KPN Belvrij Totaal problemen

Geachte forumleden,

 

Hebben jullie ook een brief gekregen van KPN dat jullie abbo automatisch wordt omgezet naar Belvrij totaal en dat je anders hierover moest bellen?

 

Ik kreeg deze brief vorige maand en heb meteen gebeld dat ik dit niet wilde. Zoals we van KPN gewend zijn krijg ik nu wel een factuur met Belvrij totaal erop. Deze is ook al afgeboekt. Vier belrondes verder is dit nog niet opgelost en ik wordt hierover ook niet terug gebeld.

 

KPN heeft een extra keuze optie voor Belvrij totaal in hun belmenu staan dus ik verwacht dat er meerdere klachten zijn.

 

Als jullie klachten hebben hoor ik dat graag. Kunnen we misschien gezamenlijk een klacht indienen.

 

Grootformaat printers, A0 printers, A1 printers en supplies http://grootformaat-printer.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Klopt

Wij zitten in hetzelfde schuitje op het moment

 

Na de brief gebeld om aan te geven niet gebruik te willen maken van de aanbieding en Zakelijk BelBasis te willen behouden.

Daarna inderdaad foutieve factuur ontvangen, deze hebben wij niet betaald en hebben telefonisch gereclameerd.

Abonnement werd terug gezet en vanaf volgende maand normaal gefactureerd, maar helaas geen creditnota.

Drie keer gebeld ondertussen en telkens van het kastje naar de muur.

 

Worden er horendol van!

Link naar reactie
  • 0

Ja, KPN doet het erom. Ze kennen precies hun rechten en de genzen van de wet.

 

Op de zelfde slinkse wijze waarop ze ondernemers een aantal jaren geleden omgezet hebben naar een jaarcontract hebben ze nu de BelVrij erdoor gezet. Volgens de wet allemaal legaal. In de consumentenmartk is deze tactiek niet toegestaan.

Met netjes terug sturen van de kaart dat je de "aanbieding" niet wilt heeft geen zit. Je hebt immers geen bewijs.

 

Om dure aangetekende brieven (die toch maar kwijt raken) te voorkomen is het aan te raden alle correspondentie met KPN telefonisch te doen en het gesprek op te nemen. Dat is volledig legaal als je zelf deelneemt. Vraag ook altijd aan het eind naar de volledige naam van de medewerker. Toezeggingen van een medewerker worden nooit schriftelijk of per mail bevestigt.

Alternatief is zo veel mogelijk per mail proberen af te handelen. Maar daar zijn ze bij KPN niet happig op.

 

Helaas heeft de KPN een pressie middel waar geen enkele ondernemer op zit te wachten: Afsluiten als ze geen geld zien.

Bij ons gebruikten ze dit pressiemiddel ook, maar dan bij al opgeheven lijnen.

 

Uiteindelijk komt het na stevig duwen altijd wel goed met credit-nota's. Maar het is bij KPN zeer aan te bevelen alle correspondentie en opnamen goed te archiveren voor het geval dat....

 

Nog even terug komen op de KPN belvij actie. Ook wij hebben dat briefje gezien, maar onze lijnen waren toen al opgeheven.

Een tijdje daarna een gepikeerd briefje van KPN : U heeft Belvrij "aangevraagd" maar we hebben geconstateerd dat de lijnen niet meer in ons systeem staan......

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.