• 0

Zijn er andere mogelijkheden dan iemand in dienst nemen?

Ik ben op zoek naar een telefonist(e) die voor mij kan invallen als ik er niet ben. Ik bemiddel freelancers en zij zijn dus niet in dienst bij mij.

Ik wil de invaltelefonist(e) niet in dienst nemen, zijn er andere mogelijkheden dan hem/haar in dienst nemen?

Ik heb al een advies van een telefoonservice gekregen maar zijn er nog meer mogelijkheden?

Wie kan mij helpen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er zijn bedrijven die dit als dienst aanbieden.

 

Deze nemen de telefoon aan met jou bedrijfsnaam en verbinden de persoon dan door naar jou of als je afwezig bent vragen ze of ze een boodschap kunnen aannemen als je dat zou willen.

 

Tellcom en Customer Service First zijn bijvoorbeeld van dit soort bedijven. Ik vond deze na even op google te hebben gezocht. Ik weet zeker dat er nog een hele hoop van dit soort bedrijven zijn.

Link naar reactie
  • 0

Via een payroll-service is denk ik de mogelijkheid die jij zoekt. Degene die je op het hoog hebt (oftewel: jij doet 'werving en selectie' van deze persoon) schrijft zich in bij een uitzendorganisatie of payrollservice-bureau, en jij huurt deze persoon in. Werkt voor ons uitstekend, geen verplichtingen, amper papierwerk, makkelijke beëindigingsmogelijkheden en heldere tarieven.

Link naar reactie
  • 0

De dienst, zoals genoemd door J.Hollemans, is de beste : ik spreek hier uit eigen en andervrouws ervaring : gewoon iemand die op een goede en nette manier de telefoon opneemt met jouw naam en die simpele taken kan doen. Vaak zijn er ook andere secretariele taken die dergelijke bureaus kunnen doen, zoals notulen uitwerken, afspraken maken, e.d.

Nog meer bedrijven (en beschrijvingen van de taken), bijv. bij

http://www.12check.nl/secretaresse_op_afstand.htm; http://www.facilityoffice.nl/

 

 

Er zijn erg veel variaties van deze diensten in de markt : betaling per handeling; betaling per email; alleen telefoon aannemen voor 9 uur en na 5 uur; mogelijkheid voor een doorschakelsysteem, waardoor je bijv. met Control 5-09 de hele dag door de telefoon naar iemand anders kan doorschakelen (handig bij toiletgang/koffiegang/lunchgang van personeel).

 

Vereist wel even goed nadenken hoe je huidige/nieuwe gedrag is/wordt en dan daarop de diensten aanpassen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.