• 0

advertenties op slapende domeinen

Wie-o-wie heeft er ervaring of tips... Ik heb een hele rij slapende domeinen..... allemaal met een prachtige url... en er komt ook traffic op..... is het zinvol om daar iets van Adsense of advertenties op te plaatsen (niet mijn persoonlijke smaak, maar ach waarom oo niet -of juist wel)

 

Graag hoor ik ... alvast; dank!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat zou ik zeker doen. Een kennis van mij heeft ook een aantal slapende domeinen met een prachtig url. Hij gebruikt adsense op die domeinen en levert toch wel wat op. Doormiddel van deeplinken en goed op google zetten verhoog je ook je bezoekers aantallen. Ik kan je eventueel wel in contact brengen als je meer informatie wilt.\

 

Gr,

 

Brenda

Link naar reactie
  • 0

Gewoon Adsense erop zetten zou ik niet aanbevelen. Adsense voor domeinen is gestopt en eenvoudige MFA (Made For Adsense) sites krijgen van Google een waarschuwing of kunnen worden geblokkeerd. Misschien uitwijken naar een ander programma? Volgens mij had SEDO ook zoiets...

 

@Brenda: wat voor inhoud hebben de websites van jouw kennis en heeft hij nog geen bericht van Google ontvangen?

Link naar reactie
  • 0

Ik zou het niet doen, mijn ervaring is dat er niet zoveel wordt verdiend dat je kan stoppen met werken ;-) Hoogstens een paar keer de registratiekosten. Groot nadeel ook is dat deze domeinen wel worden geïndexeerd worden door de zoekmachine's en als je dus echt een website opgaat zetten op de domeinen het langer duurt voordat je correct geïndexeerd bent t.o.v. een blanco domein. Dat is mijn ervaring.

 

Wil je toch wel advertenties plaatsen dan zou ik inderdaad zoals boven adviseren om je domeinen te parkeren bij Sedo of Namedrive. Sommige hosting providers ondersteunen bovenstaande bedrijven zodat je via hun eigen control panel de domeinnamen voor parkeren kan opvoeren.

 

Sylconia voor domein registratie + e-mail + VPS + webhosting, download het gratis facturatie programma via http://www.sylconia.nl/gratisfacturatie

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het zelf bij Sedo gedaan maar meer dan een paar euro levert het bij mij niet op. Bezoeker komen wel maar klikken meestal weg ipv op de advertenties. Aangezien je alleen advertenties hebt is je site niet interessant voor bezoekers.

 

Wel is het een manier om mensen aan te geven dat het domein te koop is (als je het wil verkopen) aangezien er een link is naar Sedo waar men contact met je kan opnemen.

 

 

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Zoals eerdere reacties: je kan het parkeerprogramma van SEDO gebruiken, maar dat levert inderdaad in de praktijk niet veel op. Je kan proberen wat relevante keywords in te geven op SEDO, anders zou ik je domeinnamen gewoon proberen te verkopen. Om welke domeinnamen gaat het?

http://www.silentiorouwtekens.nl - Silentio rouwtekens: commiceer het verlies van een dierbare op respectvolle en stijlvolle wijze, met een rouwteken van Silentio rouwtekens.
Link naar reactie
  • 0

Die parking services leveren meestal niet zoveel op, tenzij het hele mooie domeinen zijn die mensen spontaan intikken, maar zelfs dan hoef je geen worderen te verwachten.

 

Anderzijds is het nauwelijks moeite om een service als namedrive of sedo te gebruiken - kwestie van daar de domeinen invullen en je dns gegevens aanpassen en je bent klaar. Alles wat op jaarbasis meer dan de registratiekosten opbrengt kun je op die manier behouden zonder kosten te maken.

 

Als je een paar domains hebt is het waarschijnlijk niet de moeite, maar als je er honderden hebt lopen die registratiekosten flink op en kun je dat door te parkeren een beetje compenseren.

Link naar reactie
  • 0

Geheel met Maarten eens!

Wij hebben zelf de meest positieve ervaringen met Sedo.com. Ze bieden de meest uitgebreide veiling die ik ken.

Ook bestaat de mogelijkheid in je account je domeinnamen extra onder de aandacht te brengen.

(denk aan 10.000den views per dag) Dan kun je wel nagaan dat er vast wel iemand tussenzit die een mooie prijs voor je domeinnaam wil betalen (mits deze natuurlijk goed is / makkelijk te onthouden;-)

Hartelijke groet,

 

Werner

Een logo ontwerpen of website maken kun je anno 2022 als ondernemer / ZZP'er zelf!

Link naar reactie
  • 0

Parking levert geen drol op (met 60 namen op Sedo parking heb ik ooit in 1 jaar maar liefst 3 euro inkomsten gehad)

Beste is nog om door te schakelen naar een bij de naam passende webshop of andere dienst waarvoor je commissie krijgt. Dan heb je meeste kans dat je nog wat verdient omdat de kans het grootste is dat bezoeker vind wat hij zoekt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.