• 0

Bewindvoering&budgetbeheer

Dag mogelijke helpers

 

Ik ben opzoek gegaan op internet waar je bij opstarten bewindvoerderskantoor allemaal ingeschreven moet zijn.

Echter heb ik het gevoel dat ik niet volledigheid vind in de antwoorden op internet

 

Uiteraard inschrijven kvk, en college bescherming persoonsgegevens

 

maar er moet meer zijn... Ik dacht dat je ook ingeschreven moet staan bij een organistaties die gaat over klachten en dergelijke.

Jammer dat ik geen checklist kan vinden op internet hiervover, vandaar dat ik hier mijn vraag deponeer.

 

Mochten jullie met aanmeldingen en inschrijvingen start bewindvoerderskantoor nog meer tips hebben vermeld ze maar gewoon.

 

Ik weet de bank daar moet ik beheerrekening openen, en de handelsnaam vastleggen in het register en de naam van de site enz.

 

Ik weet gewoon dat ik iets over het hoofd zie, graag jullie hulp.

 

Gr Richard

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Richard,

 

Wat voor bewindvoeringskantoor wil je starten. Is dit beschermingsbewind of de WSNP?

 

Hier wat info over WSNP:

http://www.wsnp.rvr.org/bewindvoerder/aan_de_slag.cfm?section=bewindervoerder

 

Verder wat algemene info:

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/curatele-bewind-en-mentorschap/eisen-curator-bewind-en-mentorschap

 

Mvg,

 

Brenda

Link naar reactie
  • 0

Dag meneer

 

Als u goed leest in mijn eerste post, treft u aan dat het over beheerrekeningen ging en de onderneming(setup)

Maar ik heb wel al de handelsnaam vastgelegd

Een bank uitgekozen voor die betreffende beheerrekening

Inschrijving kvk voorwerk gedaan waar ik over 14 dagen afspraak heb om op kantoor af te handelen

 

Ido zelf gaf me de site van www.bpbi.nl door, waar ik me nog niet kan aanmelden. Je hebt een x aantal klanten nodig voordat je daar geaccepteerd word.

 

En dankzij Ido heb ik software bepaald.

 

Hier in dit topic betreft het aanmeldingen en inschrijvingen die ik misschien over het hoofd zie

 

Pensioenfonds, handelsnaam, enz.

 

mvg Richard

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 72 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.