• 0

Mijn B.V. Verkopen

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het verkopen van mijn bedrijf,

Ik heb sinds 1jaar een snelgroeiende bedrijf met een hoge omzet.

 

De bedrijf is inmiddels een b.v. geworden met een holding structuur.

 

Waarom ik mijn b.v. wil verkopen is dat ik er veel tijd in moet steken maar die tijd heb ik niet

beschikbaar. Ik heb er hard voor gewerkt om de bedrijf groeiende te maken.

 

Iemand goede iedeen? of vragen?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Misschien kun je iets meer informatie geven over je bedrijf, bijvoorbeeld de branche waarin je actief bent. Een horecabedrijf verkopen is nogal verschillend van een softwarebedrijf.

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Link naar reactie
  • 0

Hoi, ik zag je berichtje en reageer even hier zodat iedereen mee kan denken. Je wilt je bedrijf verkopen omdat je onvoldoende tijd hebt begrijp ik? Ben heel benieuwd of je daarnaast nog andere bedrijven hebt waardoor je tijd tekort hebt.

 

Het lastige is dat je bedrijf nog maar heel kort bestaat, kopers vinden dat niet prettig, ze zullen denken dat het succes van het bedrijf gekoppeld is aan jouw inzet (wat waarschijnlijk ook zo is) en willen dan alleen betalen als jij ook meekomt. Daarnaast verhuur je personeel en dat is ook bij een kort bestaand bedrijf een lastig te verkopen constructie. Mogelijke kopers zullen vaak snel uitrekenen wat het ze kost om zelf jouw activiteiten te gaan uitoefenen, personeel is op dit moment wel te vinden.

 

Ik schat in dat je dit bedrijf alleen kunt verkopen als je er niet teveel geld voor wilt hebben en als je iemand weet die interesse heeft, misschien een van je werknemers of een van je klanten?

 

 

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het verkopen van mijn bedrijf,

Ik heb sinds 1jaar een snelgroeiende bedrijf met een hoge omzet.

 

De bedrijf is inmiddels een b.v. geworden met een holding structuur.

 

Waarom ik mijn b.v. wil verkopen is dat ik er veel tijd in moet steken maar die tijd heb ik niet

beschikbaar. Ik heb er hard voor gewerkt om de bedrijf groeiende te maken.

 

Iemand goede iedeen? of vragen?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.