• 0

ten dode opgeschreven?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Niet te zeggen zo Ron,

 

Zitten er aandeelhouders boven die vermogend zijn? Wat is hun bereidheid om het schip drijvend te houden? Kan er extern gefinancierd worden? Zijn er nog andere BV's in de structuur die een helpende hand kunnen bieden? Waar zijn die (schijnbare) verliezen door ontstaan? Hoe zijn de vooruitzichten in de markt? Wat is er in 2012 gebeurd?

 

de BV geeft een niet best beeld, maar conclusies of enigszins gefundeerde meningen over de toekomst kun je niet maken obv een deponeringsverslag van de KvK.

 

Vanwaar je vraag? Klant van je?

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Er is 1 aandeelhouder, deze is zeker niet vermogend. Denk alleen dat hij bereid is om zo lang mogelijk de BV te laten leven. Echter hij zal geen geld vinden, de BV maakt amper omzet en zal in de toekomst (2012) ook geen extra omzet gaan draaien.

 

Als dit scenario zich voor blijft doen, gaat deze BV dan failliet?

 

Idd klant van me.

Link naar reactie
  • 0

Overige reserves - 300K

 

Zonder te weten wat er precies is afgeschreven of opgemaakt is het denk ik onmogelijk grote conclusies te trekken.

 

Dat het op papier niet gezond is en 2012 waarscheinlijk een voortzetting van de trend laat zien is denk ik wel een waarschuwing. Zaken doen kan altijd, betaling vooraf is denk ik een goed motto.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.