Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
webweb
webweb
Hallo mensen,
Ik heb mijn bedrijfje per juli 2012 laten uitschrijven bij de KvK.
Nu een lastig probleem :
Voorafgaand ter info : ik heb een kasstelsel
Ik heb in augustus 2012, oktober 2012
januari 2013 en februari 2013 diverse betalingen verricht.
Wat moet ik doen met de kosten ? Aftrekbaar ?
Wat moet ik doen met de BTW? Aftrekbaar ? zo ja hoe ???
Dit vraag ik, omdat ik alles betaald heb na mijn uitschrijving bij de KvK.
Ter info ik heb een kasstelsel
Alvast dank voor uw hulp.
MVG
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40911-uitgeschreven-kvk-nagekomen-facturen-wat-te-doen-met-kosten-en-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag