Ik heb de volgende constructie bedacht. Er is een acte voor achtergestelde lening opgemaakt bij de bank. De geld verstrekker heeft hierbij geen enkele zekerheid. Daarom is en een hypotheekacte opgemaakt waarin wel zekerheden worden opgenomen.
bv in geval van faillissement en het niet nakomen van verplichtingen zals de bank lening aflossen binnen 7 jaar.
Houdt deze constructie stand? In mijn optiek heeft de geldverstrekker nu voldoende zekerheid?
Graag jullie advies welke addertjes hier nog onder het gras kunnen zitten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jan king
jan king
Leden.
Ik heb de volgende constructie bedacht. Er is een acte voor achtergestelde lening opgemaakt bij de bank. De geld verstrekker heeft hierbij geen enkele zekerheid. Daarom is en een hypotheekacte opgemaakt waarin wel zekerheden worden opgenomen.
bv in geval van faillissement en het niet nakomen van verplichtingen zals de bank lening aflossen binnen 7 jaar.
Houdt deze constructie stand? In mijn optiek heeft de geldverstrekker nu voldoende zekerheid?
Graag jullie advies welke addertjes hier nog onder het gras kunnen zitten.
groet Jan
[Mod edit: titel aangepast]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40935-achtergestelde-lening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag