• 0

Snack import uit andere land.

Hallo Levellers,

 

Ik heb een idee om een site beginnen waar je een snack kunt bestellen. Een snack waar er veel vraag naar is in Nederland. Het probleem zit hem in waar ik de snack vandaan moet halen, in het buitenland o.a America en Engeland is het erg populair en bijna overal verkrijgbaar. Het is een product die je uit het vriesvak kunt halen maar ook vers kunt bereiden. Opzich is de breiding ervan wel simpel, maar ik heb geen ervaring in de horeca om het zelf te breiden. Mijn vraag is zijn er mensen hier die ervaring hebben met diepvries producten uit het buitenland halen en wat er allemaal bij komt kijken ? houdbaarheid,import,waren wet etc tec.

 

Bedankt alvast!

 

Met vriendelijke groet,

 

Mohamed Ibrahim

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ha Mohamed Ibrahim,

 

Je stelt enkele relevante vragen, over hoe je het moet gaan aanpakken. Maar heb je ook al marktonderzoek gedaan? Is er vraag naar? En zo ja: kun je dat onderbouwen met cijfers? En op welke manier zou jij op die markt kunnen opereren? Hoe ziet de concurrentie er uit? Dat lijken me enkele goede vragen voordat je over fulfillment gaat nadenken.

 

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

 

Succes!

http://www.silentiorouwtekens.nl - Silentio rouwtekens: commiceer het verlies van een dierbare op respectvolle en stijlvolle wijze, met een rouwteken van Silentio rouwtekens.
Link naar reactie
  • 0

 

Nou, je kiest wel een lastig product.

 

Vragen:

 

- waarom moet het bereid worden in het buitenland? kan dat niet hier?

- zijn de ingrediënten bederfelijk?

- diepvriesbezorging is een heel apart vak. de postbode kan het niet. ken je een diepvriesbezorgdienst?

- heb je enige ervaring in inkoop, voedselbereiding, distributie, verkoop?

- kun je niet beter groothandeltje spelen?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.