• 0

Hulp bij businessplan

Beste collega ondernemer. Ik ben zelf zeer veel op zoek geweest naar hulp bij het maken van mijn ondernemersplannen maar ik heb nooit echt 'hands on' hulp gevonden. Uiteraard wel veel praktische tips, adviezen, goedbedoelde kritieken etc.

Ik ben destijds aan het werk gegaan met mijn bedrijf en businessplannen en, hoe gek het ook klinkt, ik ben het leuk gaan vinden.

 

Welnu, zijn er ondermeners die praktische hulp zoeken bij het maken van een ondernemersplan (d.w.z. iemand die ook echt helpt met schrijven, uitzoeken etc.) dan biedt ik mijn hulp aan. Ikzelf heb een bedrijf, www.f1simulator.com, waarmee ik in de finale van newventure gekomen ben, verder heb ik een technische achtergrond (TU Delft) dus ik begrijp ook nog waar je het over hebt. Uiteraard zal dit niet pro deo gaan maar wat betreft de beloning zijn er vele mogelijkheden denkbaar.

 

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

:up: :up: voor je bedrijf, ik bedoel... het is gewoon een coole business ;)

 

Nu even over je posting, wat bedoel je precies...?Reclame kan ik hier niet laten staan, maar als je nou iets bedoeld in de richting van: Stel je vragen hier, ik probeer je te helpen... en als ik het allemaal voor je moet doen, dan kan dat ook maar dan moet je dokken...

 

Ik denk dat ik met een dergelijke stelling wel kan leven ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0
maar ik heb nooit echt 'hands on' hulp gevonden. Uiteraard wel veel praktische tips, adviezen, goedbedoelde kritieken etc.

 

Wat bedoel je precies met 'hands on hulp'? Het lijkt mij heel logisch dat je weinig concrete informatie kunt vinden over het concept dat je in een bedrijfsplan wilt uitwerken. En dat je wel veel tips en adviezen kunt vinden, want die zijn veel algemener, en vaak op elk bedrijfsplan van toepassing. Als je wel veel concrete informatie kan vinden zou het betekenen dat iemand anders al eerder jouw plan had, dat uitgewerkt heeft en op internet heeft gezet. Of bedoel je iets anders?

 

Op zich is je aanbod om starters (tegen betaling) te willen helpen met het formuleren en uitwerken van een bedrijfsplan prima, maar ik ben bang dat veel starters het niet aan zullen durven met hun plannen naar een onbekende te stappen, en deze te vragen om hulp.

 

Kun je iets meer vertellen over je eigen situatie? Wat waren de onderwerpen uit het businessplan waar je zelf het meeste moeite mee had bij het onderzoeken en beschrijven? En hoe heb je die opgelost, met behulp van wat?

Link naar reactie
  • 0
Gast Robert Hoevers

Ik had dus een heel verhaal ingetyped maar kennelijk was ik mijn naam vergeten en nu kan ik weer opnieuw beginnen.

 

Afijn, kort dan nogmaals, met 'hands on' bedoel ik hulp in de letterlijke zin, dus een financieel model in exel sheets gieten, een marketing hoofstuk schrijven, een NDA of contract opstellen etc. en niet alleen maar advies geven over hoe het zou moeten.

 

Natuurlijk, je kan het ook allemaal alleen uitvinden net als ik heb gedaan maar dat kost wel meer tijd dan nodig is. Vroeger of later zal je toch anderen nodig hebben.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het helemaal met je eens dat het af en toe erg handig is en motiverend werkt om bij knelpunten of grote onduidelijkheden iemand aan te kunnen spreken.

 

Je bent dan ook van harte welkom op dit forum, we kunnen iedereen met kennis van zaken gebruiken. En mocht iemand meer willen dan advies dan kun je daar misschien wel op inspelen met je aanbod. Welkom! :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.