Anti-crisistopic: welke impuls geef jij aan de economie, tegen de crisis?

Aanbevolen berichten

De tent groeit nog steeds door dus afgelopen week een knoopje doorgehakt en een bedrijfsauto gekocht. Zo helpt de ene ondernemer de andere ondernemer aan omzet.

 

Welke impuls geef jij aan de economie?

 

(Volgende stap is het verder uitbreiden van ons aanbod, en zo blijven we bezig ...)

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie

Wij hebben op dit moment een vacature en binnenkort nog een, voor serieuze fulltime functies (office manager en binnenkort ook een account manager). De office manager vacature hebben we via Twitter en LinkedIn gepromoot en die heeft in drie dagen al flink wat sollicitaties opgeleverd, dus als alles goed gaat hebben we binnenkort een steentje bijgedragen aan het terugdringen van de werkeloosheid :)

Link naar reactie

Ik heb mijn patentaanvraag nog op het laatste moment van een paar features voorzien waar je van kan "smullen"........

 

Daarnaast heb ik besloten bepaalde metalen onderdelen bij de buurman (vriendje) te laten produceren als dat loont. Dus een werkloze 20-tonner kan nu zijn rondjes gaan draaien. ;) Kwaliteit is voor mij een eerste vereiste.

 

Al met al levert dit nieuwe project volgend jaar zo'n 10 arbeidsplaatsen op en kan het uitlopen tot 25 werkers. Ik hoop hetzelfde ook in de VS te kunnen activeren/realiseren.

Link naar reactie

Ik hoop dit jaar door ons product voor onze klanten zeker honderd mensen te hebben bespaard. :)

en anderen hoop ik uit de arbeidsongeschiktheid te hebben gehaald waardoor zij hun functie weer kunnen vervullen.

Ik weet alleen niet of dit nu allemaal wel of niet de crisis stimuleert.

Link naar reactie

Ik weet alleen niet of dit nu allemaal wel of niet de crisis stimuleert.

 

Dat dilemma had ik met mijn bijdrage aan dit topic ook: één van de regelmatig bewezen gevolgen van onze software is dat processen efficiënter en overzichtelijker verlopen, waardoor organisaties met minder mensen toekunnen die processen in de gaten houden en administratieve taken doen. Indien meer mensen bij ons werken aan het succesvol inzetten van onze producten, betekent dat dus niet per se een goede crisisbestrijding :)

Link naar reactie

Indien meer mensen bij ons werken aan het succesvol inzetten van onze producten, betekent dat dus niet per se een goede crisisbestrijding :)

 

Ik denk van wel, efficiënter werken is volgens mij 1 van de positieve kanten van een crisis.

Link naar reactie

Welke impuls ik geef? Vooral blijven investeren in met name marketing-middelen en bij voorkeur bij kleine bedrijven / ondernemers binnen Nederland. Ik heb verder geen wensen als het gaat om personeel, dat vind ik voor mijn bedrijf niet zo passend. Voor de rest ben ik aangesloten bij veel cadeaubonnen en dergelijke, elke keer als er een klant bij mij komt, houd zo'n firma ook wat commissie erop in, waardoor zij er ook weer wat op verdienen. Al met al zijn het maar "kleine dingen", maar als iedereen nou iets kleins zou doen, dan word het vanzelf een hele hoge bult met investeringen. Zolang het geld maar blijft rollen, is er niets aan de hand met de "crisis".

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.