Eenvoudige vraag of moeilijke vraag? waar ligt het verschil?

Aanbevolen berichten

Ze hebben aardig wat dingen van HL overgenomen. Waar ze eerst vooral steunden op "documenten" steunen ze nu voor al op "expert members".

 

Ik blijf me trouwens verbazen over deze geldsmijterij. (nu overigens vollegig onder controle van syntens)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ze hebben aardig wat dingen van HL overgenomen. Waar ze eerst vooral steunden op "documenten" steunen ze nu voor al op "expert members".

 

Je kunt de uiterlijke vorm wel imiteren, maar wat ze doen is 'net zo'n soort kroeg openen als HL', alleen ze vergeten er zulk leuk personeel neer te zetten. Een nurkse zak hooi achter de bar en een ontevreden Sjaan als gastvrouw. Geen "Kom d'r in jonges, pak zo'n blonde bij z'n kraag en sla maar achterover! Klets lekker bij en vraag advies....". Nee. Of je even in wil loggen en uit het drop down menu van 350.042 keuzes iets wil kiezen en dan gaat iemand ooit je vraag beantwoorden :-)

 

Ik heb trouwens wel eens van die vragen beantwoord (hey...je moet toch weten waar je het over hebt) en nul respons gekregen. Oftewel, je mag je als expert aanmelden, vragen beantwoorden, en dan is het wham bam thank you m'am en dat was dat. Zo voélt het althans.

 

Wie weet of het ook wérkt, een succes is??

Anyone any inside information? ;D

 

 

Ik blijf de oorspronkelijke founders van HL een geniaal team vinden :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.