Onze KvK is zo slecht nog niet!

Aanbevolen berichten

"TOTALE CHAOS: DE KAMER VAN KOOPHANDEL VAN CYPRUS OP DE FOTO

 

Het financieel zinkende eiland Cyprus zou jarenlang de favoriete vluchtplaats zijn voor fout geld uit Rusland en vele andere landen. Cyprus zelf beweerde altijd alles in de gaten te houden en ‘schoon’ te zijn. Maar een foto van een Noorse fotograaf toont anders aan."

 

 

Link naar Quotenet

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Ongeveer zo? Noorse journalist doet onderzoek naar Noors bedrijf dat miljarden kronen via Cyprus onttrekt aan de Noorse economie. De jaarverslagen worden 'geregistreerd' door de KvK op Cyprus. Die jaren achterstand heeft. De bankensector op Cyprus verwerkt miljarden, maar is niet in staat zijn eigen broek op te houden. Dat wordt nu gecorrigeerd met hulp van landen in Europa die belastinginkomsten hebben zien weglekken.

Totale-chaos-De-Kamer-van-Koophandel-van-Cyprus-op-de-foto_crop423x500.thumb.jpg.bd853605aa1f6ff8135cfe542515afae.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

ik had mijn post zo gemaakt dat alle rechthebbende en bronnen keurig zichtbaar zijn.... heb ik op HL geleerd :P

 

Volgens mij is een fotocitaat wel toegestaan. Quotenet doet ook niet meer dan een foto van de originele website plaatsen. Ze vertellen het verhaal niet eens. Het fenomeen fotocitaat is trouwens wel in beweging. Dus vroeger of later krijgt HL ook een dure blafbrief.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Mareh gaat dit topic over de KvK van Cyprus of over de wijze van het vermelden?

 

Hallo whogenturf, een hele goede morgen. Sorry ik bedoel een hele goede middag (alweer)

 

Leuk dat je hier bent, Altijd fijn nieuwe mensen te zien. Goede vragen leuke input kan hoeft natuurlijk niet. Het is immers een anoniem forum.

 

Je vraag is echt helemaal duidelijk, op die vraag is ook niets aan te merken. Altijd fijn om een kort een (daad)krachtig topic te hebben.

 

Hoe kan ik je het antwoord geven. Moet ik het artikel (lees link) waar dit topic naar verwijst voorlezen? Zal ik dat dan in je voicemail doen, of live? Zeg maar via skype? Facetime? Of zal ik het op een TDK 60 minuten inspreken en dan opsturen?

 

Ik zie echt uit naar je antwoord! En als onverhoopt de techniek van bovengenoemde opties (inclusief het clicken op een link) nog te ver weg zijn hoor ik graag hoe ik je wel tot je dienst kan zijn.

 

Ik wens je een hele fijne middag toe met erg veel ondernemers plezier inclusief natuurlijk de mooie resultaten. Dat laatste hebben wij natuurlijk allemaal profijt van... is weer goed voor onze nederlandse belastingen ;D

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.