• 0

Wat vinden jullie van de Webshop (computer e.d.)

Omschrijving van je concept:

webshop met computer en aanverwante artikelen

Doelgroep is iedereen die computers en aanverwante artikelen in huis heeft

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

tweakers vermelding, advertenties in lokale kranten, poster in physieke winkels (welke ook als ophaalpunten dienen voor de webshop),

 

flyers bij iedere aankoop in de winkels

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

website aan de man brengen

zorgen dat de conversierate omhoog gaat

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

grootste assortiment in computers laptops tablets en alle aanverwante zaken

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

tips over hoe aan de man te brengen, tips over hoe ik de conversierate per klant omhoog te krijgen is

 

 

voor een indruk, zie:

[ Mod edit: link verwijderd nu dit geen ondernemersvraag blijkt te zijn ]

 

Modedit: geplaatste banner verwijderd, is hier voor indruk niet noodzakelijk.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Paar opmerkingen bij eerste indruk

 

[*]wijzig "retouneren" in retourneren

 

[*]je huidige retourneervoorwaarden zijn in strijd met de Wet verkoop op afstand. Het recht van retour geldt niet 7 kalenderdagen maar 7 werkdagen en deze gaan in na ontvangst. Als jij deze foute voorwaarden hanteert, of het recht van retour niet (correct) vermeld bij de opdrachtbevestiging, heeft de consument een verlengde wettelijke bedenktijd van 3 maanden

 

[*]ik heb de prijzen van 2 artikelen op je homepage vergeleken met de eerste de beste aanbieder die ik kon vinden via google (Centralpoint), en de prijzen lagen daar voor beide producten 10% lager. Het is een prijsmarkt, dus waarom gaat een klant zaken met jou doen als hij/zij hetzelde artikel elders goedkoper kan krijgen?

 

[*]Je vermeldt een banner met gratis bezorging, maar je rekent volgens de voorwaarden wel bezorgkosten

 

[*]ik zie geen KvK gegevens op de site?

 

[*]je hebt een ICT waarborg logo op de homepage, zonder enige nadere toelichting van het hoe en wat. Klanten willen er op kunnen klikken en een certificaat oid zien

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
Ik zelf ben puur het onderzoek gestart naar hoe wij de website aan de man moeten brengen

Je bent, neem ik aan, niet op zoek naar bezoekers van je site, maar naar kopers van je producten. Bezoekers leveren niets op, kopers wel.

 

Om van bezoekers kopers te kunnen maken (de conversierate) lijkt me dat het eerst op orde brengen van deze punten een heel belangrijke stap is: je hebt maar één kans om een eerste indruk te maken, so it better be a good one. Anders worden bezoekers geen kopers, en keren bezoekers ook niet meer terug

 

 

EDIT / Mod toelichting

Zoals terecht opgemerkt door HL-leden via modsmelding is dit board bedoeld voor inhoudelijke beoordeling van concepten en sites. Als jouw vraag en jouw reacties alleen gaan over conversierates, is dit topic daar niet geschikt voor.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Wellicht een idee om in je header producten te plaatsen i.p.v. ´vernieuwd online´. Als consument maakt mij dat niet zo gek veel uit namelijk.

 

Misschien is het handig om te onderzoeken wat de effecten zijn wanneer je alle SEO tools aanzet in Prestashop (http://www.prestashop.com/forums/topic/116977-ccc-combine-compress-and-cache/).

 

Voor de rest vind ik het een hele mooi overzichtelijke webshop.

 

Succes

Link naar reactie
  • 0

In eerste instantie ben ik op zoek naar hoe wij de website aan de man kunnen brengen en uitraard uiteindelijk om van bezoekers, kopers te maken.

 

De tips die je in de eerdere reactie geeft kan ik zeker wat mee en die zal ik zeker onder de aandacht gaan brengen.

Het vernieuwd online lijkt mij ook niet hetgene te zijn waar de nadruk op moet liggen.

Een banner met daarin een populair artikel voor een goede prijs lijkt mij een beter idee, wat ik ook zeker zal opperen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.