• 0

Wederindiensttredingsvoorwaarde op moment van toekenning vergunning?

Lezers,

 

Geldt de Wederindiensttredingsvoorwaarde op het moment van de toekenning van de vergunning?

Of op het moment dat de medewerker echt uit dient is, dus na opzegtermijn etc?

 

Voorbeeld: ik vraag vandaag een ontslagvergunning aan, hier gaan ± 6 weken overheen. De vergunning wordt op 20 mei verleend, is dit de datum waarop de 26 weken ingaan?

Want ik moet dan nl. nog de arbeidsovereenkomst gaan opzeggen, wat binnen 8 weken moet gebeuren. En de opzegtermijn is ook nog eens 1 maand. Als ik dan uitga van 26 weken, ben ik al 12 weken kwijt met opzeggen arbeidsovereenkomst en opzegtermijn, resteren nog 14 weken waarin ik niemand anders in dienst mag nemen.

Zie ik dit juist?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 1
Zie ik dit juist?

 

Ik zou het niet weten Stefan. Wat ik wel weet is dat we al eerder een uitvoerige discussie via PM en mail hebben gehad over adviseursvragen op Higherlevel in relatie tot je drie vorige toneelstukjes. Ik dacht en hoopte dat de gegeven uitleg genoeg was, maar kennelijk dus niet.

 

Dit topic gaat op slot, en bij de eerstvolgende klantvraag wordt je geband van dit forum. Is dat duidelijk genoeg voor een accountant?

 

EDIT: account op verzoek geanonimiseerd. Topicstarter gaat op zoek naar een forum waar hij wel toneelstukjes mag opvoeren om klantvragen te stellen.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.