• 0

WVJVM Webwinkel met ruitersportartikelen

Omschrijving van je concept:

Beste mensen van Higher Level,

 

Sinds december staat mijn website online, en heb ik in Januari 10 bestellingen gehad.

Februari helemaal niets, Maart 2 bestellingen en April tot nu toe 4 (waarvan 3 via een advertentie op marktplaats, en 1 via een kennis)

 

Inmiddels dagelijks ca 50 bezoekers op de site, echter geen bestellingen.

 

 

 

Is er iemand die mij zou kunnen/willen vertellen wat ik zou moeten doen om meer verkopen te kunnen realiseren.

 

Ik zou het zeer op prijs stellen als er iemand is die me op weg kan helpen.

 

De link naar de website is: http://www.horseallround.nl

facebook is: http://www.facebook.nl/horseallround

 

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

 

S

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Tot nu toe ben ik bezig geweest met Admarkts, marktplaats, forumadvertenties, Facebook, nieuwsbrieven, Deel & Like Acties, Flyers opgehangen bij Maneges, veel Data in de webshop aan het toevoegen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wens meer bezoekers te trekken naar de website, en daarmee meer verkopen te realiseren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Op dit moment nog niet heel anders, uiteindelijk willen we ook stallen op maat en voer erbij gaan zetten, dus echt een totaalconcept. Maar zover is het nu nog niet helaas.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik sta open voor alle feedback, zowel positief als negatief waar ik mee verder kan om er het succes van te maken dat ik voor ogen heb.

 

[Mod edit: titel iets aangepast]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je de middelen (lees geld) om er een expert naar te laten kijken en aanpassingen te laten doen? Indien die middelen er zijn dan zou ik het serieus overwegen..

 

Begrijp je reactie.... maar die middelen zijn er nu echt niet, probeer al 2 jaar mijn huis te verkopen, en zitten nu ook nog eens zonder baan.... zodra huis verkocht is krijgen we weer wat ruimte, en dan zal ik zeker een website laten bouwen

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

Begrijp je reactie.... maar die middelen zijn er nu echt niet, probeer al 2 jaar mijn huis te verkopen, en zitten nu ook nog eens zonder baan.... zodra huis verkocht is krijgen we weer wat ruimte, en dan zal ik zeker een website laten bouwen

 

 

Het is wellicht een klein zijspoor; Maar wat zou je meer opleveren;

 

1. Je tijd steken in aanpassingen in de website

2. Flyeren bij maneges / beurzen / wedstrijden / weet ik niet wat?

 

Weet niet of je op de eerste pagina mijn reactie hebt gelezen. Ik ben niet zo gek lang geleden tot de conclusie gekomen dat er zoveel bij komt kijken om een goede (lees: converterende) site te hebben dat het voor mij interessanter was om mijn tijd en energie te richten op de offline verkoop en een expert het online verkoopkanaal onder de loep te laten nemen.

 

Uiteraard een keuze die je zelf moet maken. Wellicht kun je er iets mee :)

 

Edit: Met "meer opleveren" bedoel ik meer inkomsten op korte termijn ;)

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Ik vind Jamie zijn suggestie erg goed. Je spullen zijn hier ook voor geschikt, want het is vaak iets dat je wil voelen alvorens je het koopt. Mijn zusje rijdt paard, en zij koopt alleen iets online als ze het al eerder heeft gekocht. Misschien kun je een bestelformulier uitprinten met al je producten, zodat mensen op een beurs meteen spullen kunnen bestellen die je niet bij je hebt.

 

Wat betreft je webshop: heeft jouw webshop aanbieder geen standaard templates beschikbaar? Wat je nu hebt gaat niet verkopen. Echt niet. Dus het heeft ook weinig zin om te 'wachten' tot het gaat verkopen zodat je geld hebt om de boel te laten maken. Is een beetje kip en het ei.

 

Ik snap je positie wel, maar ik denk dat je echt een andere manier moet vinden om je spullen te slijten en de webshop nu alleen als backup to houden.

Link naar reactie
  • 1

Dat je webshop grondig veranderd moet worden lijkt mij duidelijk.

 

Wellicht dat je in de tussentijd het paard in het logo uit zijn lijden kan verlossen met dit alternatief, zie bijlage

 

Credits gaan naar: http://www.thedesignlove.com/2012/09/14/horse-vector-logo-free-download/

 

horse_allround.thumb.jpg.8072d0748bd2a6a43fdfadc19186eb51.jpg

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 1

Dank je wel voor ieders input tot nu toe...en meer is uiteraard altijd welkom!

 

Jamie...ik waardeer het super dat je meedenkt... zal zo meteen eens gaan rond bellen voor offertes.

 

Sabra.... Die live verkoop staat al op de planning hoor, 25 mei sta ik op een paardenmarkt en 26 mei op een benefietwedstrijd in Breda. Verder ben ik nog bezig met meer markten. Die bestellijst ga ik zeker verzorgen.

Link naar reactie
  • 0

Haha,Dutch Guy, ja dat is me zeker duidelijk.... jammer van de tijd, maar moet wel voorruit blijven denken!

 

Dat logo ziet er leuk uit, maar als je dat paard van gisteren bedoeld, die heb ik al in laten slapen en vervangen voor een foto...of is die ook niet goed?

 

Gewoon eerlijk zijn hoor, daar sta ik absoluut voor open en leer ik het meeste van....

Link naar reactie
  • 0

Hallo Susanne,

 

Ik heb er net weer even naar gekeken en ik moet zeggen dat ik het al een hele verbetering vind. Toch nog wat positieve kritiek van mijn kant. Alhoewel ik totaal geen paardenkenner ben, kan ik het natuurlijk anders zien dan de wel paardenkenners/liefhebbers.

 

1. Het menu links vind ik totaal onlogisch en onoverzichtelijk. Ik zou sowieso het aantal categorieen flink verkleinen, maar dit ook veel logischer maken. Dan is een item een soort attribuut, dan staat er weer iets voor honden (wat doet dat sowieso op de site), dan weer een categorie van een merk, enz. Ik zou er echt compleet in verdwalen.

Verdeel dat eerder in soort artikel, dan per merk (als dat nodig is) en dan ook nog diversen, maar hou dat apart van elkaar.

 

2. Het menu weer aan de rechterkant bevat veel te veel items en zijn ook niet logisch. Home hoort links boven (waar de bezoeker het ook verwacht), een aantal zou ik eerder groeperen (over ons, contact, voorwaarden, betaalmogelijkheden, enz). Deze items kun je ook in een klein menuutje onderaan de site plaatsen.

Mijn insziens hoort een gastenboek gewoon niet op een webwinkel, maar daar kunnen de meningen over verschillen. Maak van 'Meld u aan voor de nieuwsbrief' een apart blokje, wat veel prominenter op de site staat.

 

3. De homepage spreekt niet aan. Zet daar direct een knallende aanbieding op ofzo. Het moet er echt uit springen.

 

Tot zover even. Keep up the good work.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

 

Dat logo ziet er leuk uit, maar als je dat paard van gisteren bedoeld, die heb ik al in laten slapen en vervangen voor een foto...of is die ook niet goed?

 

Gewoon eerlijk zijn hoor, daar sta ik absoluut voor open en leer ik het meeste van....

 

Die foto nu geeft me het gevoel dat ik naar boven moet scrollen. :) Als je perse die foto wil, neem dan de bovenkant. Ik vind hem redelijk veel hoogte innemen, waardoor je minder content (je aanbieding) boven de rand van mijn scherm kunt plaatsen. Ik vind persoonlijk de optie hierboven geven een betere.

Link naar reactie
  • 0

Hé goed je hier te zien, is een nuttig forum!

 

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat als een webwinkel er netjes en gestructureerd uitziet dat dit belangrijker is dan 'mooi'. De meningen verschillen namelijk nogal over mooi/lelijk. Daarnaast heb je vooral ook een gebrek aan bezoekers, dus los van dat je site misschien niet goed is, heb je ook vooral meer bezoekers nodig die daarna op een betere site ook dingen kopen.

 

We spraken elkaar een tijdje geleden: heb je je al verdiept in zoekmachineoptimalisatie? Dat is toch heel belangrijk voor je site om bezoekers te krijgen. Verder andere vormen van free publicity zoeken: persberichten schrijven, blogs schrijven, op fora actief zijn enzovoort. Bezoekers naar je site krijgen zonder te betalen kost tijd en energie. Er is geen snelle oplossing voor.

 

Verder misschien verdiepen in Adwords ipv Admarkt want ik herinner me dat je daarop leeg liep en dat kan niet de bedoeling zijn. Advertenties mogen maar een deel kosten van wat ze opleveren. Ook hier geldt: verdiepen en leren.

 

Over de site:

 

Het menu aan de linkerkant is inderdaad onoverzichtelijk. Dit kun je vrij eenvoudig opnieuw indelen.

Ruiter & Toebehoren lijkt me duidelijk. Daaronder zou ik een aantal dingen samenvoegen. Bijvoorbeeld bodyprotector en veiligheidscaps samenvoegen onder categorie 'bescherming' of veiligheid bijvoorbeeld. Sokken en handschoenen samen. Dames bovenrijkleding en rijbroeken samen en misschien wel alle rijkleding samen. Rijlaarzen en chaps samen.

Hierdoor wordt het menu korter en overzichtelijker.

 

Zo kun je ook naar de andere categorieën kijken. Shetlander, Western en Mennen stoort me niet zo. Dit zijn op zich duidelijke categorieën en paardenmensen snappen ook dat je hiervoor aparte spullen nodig hebt.

 

Back on Track, Christ en Pony Cycle begrijp ik wel waarom je die apart noemt en toch is dat gek in het menu. In het productmenu opeens merknamen neerzetten, komt ongestructureerd en daarmee onlogisch over. Als die merken belangrijk zijn, kun je misschien de logo's ervan opnemen in je header of onder het menu (zoals je nu onderop hebt).

 

Zoals iemand al eerder zei: header smaller maken want dit is zo zonde van de ruimte. Zelfde geldt voor die grote ovaal met Aanbieding erin.

 

Op de homepage meteen producten laten zien en geen tekst helpt ook zeker.

 

Succes!

 

Link naar reactie
  • 0

Hai Manon, echt toevallig dat jij nu reageert zeg!

 

Had gisteren het idee gevat om je vandaag te mailen om te vragen nog eens naar mijn site te kijken....

 

Voor wat betreft het menu daar zijn we nu hard mee bezig, in ieder geval bedankt voor de tips, dat nemen we zeker mee....

Weet echter niet precies wat je bedoelt met die merken? In de header snap ik op zich wel, maar moet toch ergens die categorieen opvallend tonen....of dan onder de hoofdcategorieën indelen bedoel je, en er d.m.v de header wat meer bekendheid aan geven.

 

Is het wel een goed idee om een hoofdcategorie MERKEN te plaatsen en daaronder dan weer de artikelen per merk opnemen?

 

M.b.t. de zoekmachine optimalisatie ben ik druk bezig de zoekwoorden te optimaliseren per artikel en categorie. Zodra dat helemaal op orde is wil ik me op Adwords gaan storten.

 

De persberichten is een heel ander verhaal, ben daar over aan het lezen, maar vind het nog erg moeilijk dat daadwerkelijk toe te passen.

 

Verder kreeg ik ook nog het advies om het kopje Home linksboven te plaatsen, echter in het programma waar ik mee werk kan ik dus alleen kiezen voor de hele kolom algemeen... Dat zou betekenen dat of die hele kolom horizontaal onder de header komt, of links boven de categorieën, dat laatste lijkt me zeker niet de bedoeling.

 

We zijn in ieder geval achter de schermen druk bezig alles zo goed mogelijk aan te passen en te verbeteren.

 

En blijven openstaan voor alle commentaren, zowel positief als negatief!

 

Link naar reactie
  • 0

ik vraag me af wat je onderscheidend vermogen is ten opzichte van de grote webshops. Volgens mij is die vraag hierboven ook al gesteld maar volgens mij niet beantwoord (of ik heb er overheen gekeken).

 

Ik koop zelf als paardeneigenaar en actief amazone regelmatig bij divoza, ej of agradi en mijn ervaring is dat zij hun zaken goed voor elkaar hebben. Groot assortiment, redelijk scherpe prijzen, mooie aanbiedingen, snelle levering (over het algemeen) en goede service. Bij welke ik bestel hangt vaak af van de prijzen, als een van de winkels een leuke aanbieding heeft van wat ik op dat moment nodig heb dan koop ik daar en daar komt dan altijd wel wat klein spul bij. Als ik iets in het echt wil zien kan ik naar de winkel van ej, vaak heb ik me dan al georiënteerd op de website.

 

Voor naamsbekendheid zou je prijzen of waardebonnen kunnen sponseren op wedstrijden (en dan zou ik me vooral richten op dressuurwedstrijden bij de basissport - omdat daar het meeste geld wordt uitgegeven aan leuke kleding en accessoires ). Ook zou je een ruiter met potentie kunnen sponsoren. Nadeel is dat dat weer meer kost. De waardebonnen kosten je verhoudingsgewijs minder en je zorgt vaak voor extra omzet omdat bij het inwisselen van die bonnen vaak wat extra wordt aangeschaft.

 

Voor mij is het menu van jouw webshop aan de linkerkant ook onduidelijk, daar hebben al meer mensen een opmerking over gemaakt. Ik mis een heel aantal basis-artikelen (zwepen, beugelriemen, verzorgingsproducten) die je waarschijnlijk wel kunt leveren als maar waarom zou ik dan een mail sturen en op antwoord wachten als ik met 1 druk op de knop bij de concurrent een compleet scala kan zien van wat zij van dat product in huis hebben :-[ . Ik zou denken dat er naast de grote bekende webshops weinig ruimte is voor nog een webshop die met beperkte middelen de markt wil veroveren.

 

Ik wil geen doemdenker zijn maar ik denk dat je echt op zoek moet naar onderscheidend vermogen en niet moet willen proberen om hetzelfde te doen als de grote webshops maar dan met een kleiner assortiment en langere levertijden.

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
  • 0

Dank je wel voor je antwoord, en ik begrijp helemaal wat je aangeeft.

 

Wij zijn nog volop bezig de artikelen uit te breiden, dus daar wordt aan gewerkt, ook het menu proberen we nu zo goed als mogelijk aan te passen.

 

Verder neem ik je adviezen serieus mee in de overwegingen...

Link naar reactie
  • 0

Beste HA76,

 

ik zou je als tip willen geven om morgenochtend met Biedmeer... te bellen en te vragen of ze jullie een template maker of grafisch (interactie) ontwerper kunnen aanbevelen. Plaats anders zelf een oproep om deze te vinden.

 

Zoek verder alsjeblieft iemand die jullie op het goede spoor kan zetten met aanmaken van categorieën en productpagina's met metatags. Ik vrees dat dit niet gaat werken.

 

Waarom zijn de logo's onderaan niet aanklikbaar? Ik wil alle producten per merk zien! Werkt dat al via de zoekfunctie? Dan kun je die makkelijk aan de logo's onderaan koppelen. En waarom zie ik zoveel Duitse merken?

 

Heeft u na het bezoek van onze webshop nog vragen, schroom dan niet om deze te stellen via onderstaand contact formulier of via info@horseallround.nl.

 

Wij streven ernaar uw vraag dezelfde dag nog telefonisch of per mail te beantwoorden.

 

Hoe bel ik jullie? Wat is jullie BTW-nummer? De 'Over ons' pagina is een beetje omgekeerde wereld naar mijn smaak... die kan veel actiever en commerciëler! En als Biedmeer... meeleest: verbeter jullie check out!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio,

 

Ook u bedankt voor de input, echter zoals reeds aangegeven hebben wij momenteel niet de middelen om heel veel geld extra uit te geven, dus vandaar mijn vraag hier op higher level. Om zodoende toch een beetje in de lift te komen.

 

De gegevens die u zocht stonden wel degelijk allemaal op de site... heb het nu iets prominenter geplaatst, dus zal wel meer opvallen.

 

De merken onderaan de pagina zijn een verzameling van de merken die wij kunnen leveren en betreft een afbeelding, daarom kan daar niet op geklikt worden.

 

Als u een merknaam invult bij Zoeken zullen de artikelen van het betreffende merk getoond worden. Dat werkt dus al wel.

 

Metatags zijn we hard mee bezig, eveneens met het aanvullen van de producten.

Link naar reactie
  • 0

Groot aanbod, als je eenmaal aan het shoppen bent wordt ik best verrast door het uitgebreide aanbod en diepte van assortiment. Redelijk veel content is aanwezig en vaak ook prima foto's. Dat is wel aardig op orde dus.

 

Enige wat echt mist (los van SEO) is een goed design en interactie van de website.

Zacht gezegd is de layout oudbollig en je homepage interactie zal niet zorgen voor meer omzet. De structuur is ook niet optimaal, vooral de header structuur schreeuwt naar me waar ik liever over je geweldige aanbod zou hebben. Niet dat voorwaarden geen zichtbare plek verdient.

 

Besparen hierop is zinloos omdat dit je juist tegenwerkt om de 50 bezoekers tot conversie om te zetten.

"Doe wat je leuk vindt, dan werk je nooit te hard".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.