• 0

Wat vinden jullie van mijn kinderkleding webshop ?

Omschrijving van je concept:

We zijn nu erg druk bezig met de webshop maar de verkoop gaat niet zoals we verwacht hadden dus willen we graag dat mensen een oordeel geven zodat we mischien de site kunnen veranderen of aanpassen om meer kleding kunnen verkopen.

www.annebientje.nl

we willen graag u mening horen wat u van de shop vindt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

alles wat in ons vermogen is maar krijgen de site maar moeilijk op gaan

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

meer advies van mensen te kunnen krijgen zodat we de webshop nog beter en leuker kunnen maken.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

meer advies van mensen te kunnen krijgen waar we iets mee kunnen

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

meer advies van mensen te kunnen krijgen hoe en wat we nog kunnen doen aan de website

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Lees eens een aantal reacties bij andere "wat vind je van mijn ..." topics, veel daarvan zijn op jouw shop van toepassing.

 

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- het klinkt misschien niet aardig, maar met een mijnwebwinkel site heb je altijd meteen een achterstand; het ziet er uit als een hobbywinkel (is het misschien ook?) en daarom haken bezoekers vaak bij de eerste blik al af

- als ik op je site kom, wil ik direct je producten zien; die vage foto voegt voor mij niets toe

- in je menu heb je de meest onbelangrijke onderwerpen bovenaan staan; je site gaat in eerste instantie om je producten

- "Dit zijn Burberry look schoentjes" staat wat vreemd als categorie

- je teksten zijn niet echt aantrekkelijk om te lezen; je gebruikt "u" en "je" door elkaar, dat stoort

- als ik naar onderen scroll, zie ik 4 keer naast elkaar hetzelfde product, het lijken verschillende maten te zijn, maar dat zie ik pas als ik naar de detailpagina ga; bij het derde setje staat overigens helemaal geen maat op de detailpagina

- je driedelig wintersetje bestaat uit een muts, een sjaal en handschoenen; waarom staan die laatste niet op de foto?

- je zegt dat DHL de tarieven heeft verhoogd naar 5,50 maar dat tarief staat niet in je tabel

- veel potentiële kopers haken af als ze zien dat ze voor een iDeal betaling extra moet betalen; verwerk die kosten in je prijzen

 

Wat wil je bereiken met je site? Moet deze voor een zelfstandig inkomen gaan zorgen?

Link naar reactie
  • 0

Even kort kunnen kijken.

 

 

[*]Design spreekt mijn niet aan.

[*]Startbeeld is wazig, hier horen producten/aanbiedingen of navigatie te staan.

[*]De navigatie is slecht leesbaar door de lange teksten. Ook is het niet logisch ingedeeld. Misschien heb je dit gedaan voor SEO? Maar mijnwebwinkel.nl is hoe dan ook slecht voor SEO dus ik zou het vooral voor bezoekers gemakkelijk maken! Dat is uiteindelijk altijd het beste.

[*]Waarom 3 koloms? Is nieuwsbrief inschrijving echt het belangrijkste?

[*]Er zijn lege categorieën. Ik ben altijd erg teleurgesteld als ik doorloop.

[*]Change language? Is een beetje een vreemde optie. Nog nooit gezien en verwacht ook dat er niemand gebruik van zal maken.

[*]Links is overbodig.

 

[Mod edit: link naar eigen site en commercieel aanbod verwijderd i.v.m. zelfpromotie ]

"Doe wat je leuk vindt, dan werk je nooit te hard".

Link naar reactie
  • 0

[Mod edit: link naar eigen site en commercieel aanbod verwijderd i.v.m. zelfpromotie ]

 

Link was een voorbeeld hoe het ook kon. Maar ok. En zelfpromotie heeft al een eerste resultaat www.annebientje.nl.

Mijn aanbod via PM en later e-mail: geen kosten tot je zelf iets wilt/kunt betalen... erg commercieel ;)

 

Nee, sorry, flauw van me om hierop te reageren.

 

Wilde even laten weten hier dat Anne al vorderingen maakt, misschien leuk om te volgen voor sommige.

Hier de eerste reactie van Annebientje. Dat geeft me al heel wat voldoening.

 

Hoi Roland

Toen ik naar me site keek was ik erg verrast wat heb je dat onwijs leuk gedaan en ik zeg je eerlijk dit is veel en veel beter joh

heb hier geen spijt van om met je in zee te gaan .

Tot nu toe helemaal perfect de site.

Kan niet wachten tot je de rest allemaal hebt gedaan.

mvg Annebientje

 

Vanavond de opmerking van John Bouwmans even goed doornemen. Dank hiervoor.

"Doe wat je leuk vindt, dan werk je nooit te hard".

Link naar reactie
  • 0

Tja, als ik heel eerlijk ben ...

 

Wat is je doelgroep? Want in je nieuwe layout zie ik 2 logo's van baby's met een speen in hun mond en een logo "kraamcadeau's" (wat overigens zonder apostrof geschreven moet worden). En dat terwijl je kinderkleding verkoopt tot en met maat 164 en dan heb je het toch echt over jongens en meiden van rond de 14 jaar. Dat zijn ook niet de "spruitjes" en "dreumesen" meer waar je in je slogan naar verwijst, maar in de nieuwe layout valt de mismatch - mij in elk geval - meer op.

 

 

wie kan me helpen aan een groothandel/leverancier voor kinderen met een maatje meer ?

Heb je al iets gehad aan / gedaan met mijn reactie op je bericht in "vraag en aanbod" hierover?

Link naar reactie
  • 0

 

Hou in gedachte dat je doelgroep ouders van kinderen 0-14 jaar is.

 

Tips? Wat ik tot nu toe van je lees kan ik zeer waarderen :)

 

 

Haha, ja sorry voor de korte reactie, ik zat even met een koortsachtige peuter. :)

 

Doel van opmerking is heel simpel: maak het gebruiksvriendelijk zoals elke webshop dat hoort te zijn. Je bent niet anders dan andere webshops. Alleen je aankleding is anders. Een paar tips van boven naar beneden:

 

- Verklein je header. Hij neemt teveel hoogte in.

 

- Plaats je winkelwagen link onder je header, en boven het centrale content blok.

 

- Vervang in dat winkelwagen link blok de (>) voor een ander scheidingsteken, bijvoorbeeld (|) of een icoontje. Een pijl geeft een traject aan, bijvoorbeeld een kruimelpad. Het voelt afgerond voor de bezoeker en de bezoeker zal als eerst naar het laatste element kijken.

 

- In het linkermenu: zet je SALE link op de plek van je HOME link. Verwijder de laatste. Maak het logo klikbaar naar HOME. Als het kan, maak het sterretje van de SALE link een andere kleur, geel ofzo. Everyone loves a sale.

 

- In het contentblok: haal die categorieen weg. Ze staan al in je menu. Daar horen mooie producten te staan. Een grid met populaire producten, of aanbieden. Je hebt nu geen enkele directe call-to-action op je homepage staan. Mensen moeten in staat zijn met 1 klik vanaf de homepage iets in hun mandje te gooien.

 

- Het is al eerder gezegd: lege categorieen zijn een conversiekiller. Als het niet mogelijk is om deze te verwijderen, kijk dan eens of het mogelijk om een teller met het aantal producten achter de categorienaam te zetten.

 

- In je categoriepagina's: lijsten zijn hel voor je conversie. Maak er een grid van. Zo heb je meer producten boven de schermrand.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.