• 0

Vergunning nodig als dierenoppas?

Hopelijk kan iemand mij een antwoord geven op een vraag. Speurwerk op het internet heeft mij namelijk niets opgeleverd.

Momenteel ben ik een onderneming aan het starten als dierenoppas aan huis.

Het is mij nog steeds onduidelijk of ik daar een vergunning voor nodig heb, zelf ben ik er vrijwel zeker van dat het niet nodig is, toch wil ik meer zekerheid.

De dienstverlening zal bij de mensen thuis plaatsvinden. Alleen het 'kantoor' is gevestigd in mijn eigen woning, inmiddels ben ik erachter dat ik hiervoor geen vergunning voor nodig heb, maar hoe zit het met de dienstverlening zelf? De gemeente verwees mij naar de website, echter kan ik hier alleen informatie vinden over pensions, maneges, etc. en over een bedrijf aan de woning.

Graag lees ik jullie reacties!

 

Groetjes Jessica

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Jessica,

 

Als ik het goed begrijp ga je dieren verzorgen van mensen die afwezig zijn, klopt dat? Daar bestaat inderdaad geen vergunning voor. Als je verder nog vragen hebt kijk dan op www.antwoordvoorbedrijven.nl. Kom je er niet uit dan kun je ons mailen of bellen.

 

Vriendelijke groet, Miki

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 306 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.