• 0

Creditcard nodig... wat is de goedkoopste?

Hallo, om internationaal betalingen te kunnen ontvangen moet ook ik nu aan de creditcard.

 

Ik ben hier echter helemaal niet in thuis. Ik kan kiezen uit de volgende kaarten:

 

-Visa

-Mastercard

-American Express

-Discover

-Diners Club

-JCB

 

Uiteraard wil ik graag de goedkoopste. Nogmaals het gaat mij er alleen om dat ik betalingen kan ontvangen.

 

Tips zijn zeer welkom! Groeten KlaasVaak

 

(Sorry als ik een beetje naar de bekende weg vraag maar het is nogal een uitzoekerij)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Gaat in mijn optiek niet werken zo.

Je hebt een payment provider nodig.

Ideal kost je ,49-,70 per betaling bijv sisow

Credit card een 3-4% plus jaarlijks ca 150,00 bijv icepay

Paypal is per betaling duurder echter je hebt geen abbo nodig

 

Consumenten gaan echt niet moeilijk doen met nummers opvragen en betalen zorg dat de consument gemakkelijk kan afrekenen anders kan je beter geen shop openen.

http://www.linouslingerie.nl/ voor betaalbare en alledaagse Lingerie
Link naar reactie
  • 0

Consumenten gaan echt niet moeilijk doen met nummers opvragen en betalen zorg dat de consument gemakkelijk kan afrekenen anders kan je beter geen shop openen.

 

Wat Klaasvaak hier beschrijft is de controle procedure van Paypal:

 

Als "gecontroleerd" Paypal gebruiker moet je een bankrekening en een creditcard rekening hebben. Paypal schrijft een bedrag af van je rekeningen en boekt een paar centen over naar rekeningen toe. Dan moet je online invullen hoeveel cent je op welke rekening hebt ontvangen of is afgeschreven. Dan weten ze geld van jou kunnen incasseren en dat jij toegang hebt tot die rekeningen en dus ben jij waarschijnlijk de rekeninghouder.

 

Waterdicht is dat niet, maar Paypal weet dan wel, dat ze bij geld kunnen om af te schrijven.

Dat willen ze ook, als jij alleen betalingen wilt ontvangen. Zelfs als je de creditcard verder nooit wilt gebruiken en alleen de via Paypal ontvangen bedragen naar je gewone bankrekening wilt overboeken.

 

Een creditcard bij je eigen bank is inderdaad het makkelijkste: Die hebben al zoveel gegevens van je, dat er weining vragen meer beantwoord hoeven te worden.

 

Link naar reactie
  • 0

Consumenten gaan echt niet moeilijk doen met nummers opvragen en betalen zorg dat de consument gemakkelijk kan afrekenen anders kan je beter geen shop openen.

 

Wat Klaasvaak hier beschrijft is de controle procedure van Paypal:

 

Als "gecontroleerd" Paypal gebruiker moet je een bankrekening en een creditcard rekening hebben.

 

Ik heb een gecontroleerde zakelijk Paypal-rekening zonder creditcard. De bankrekening lijkt mij dan ook een vereiste, de creditcard niet.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0
Ik heb een gecontroleerde zakelijk Paypal-rekening zonder creditcard. De bankrekening lijkt mij dan ook een vereiste, de creditcard niet.

 

Daarom vraag ik me nog steeds af waarom TS perse een creditcard nodig moet hebben om puur alleen betalingen te kunnen ontvangen. En volgens mij is die vraag nog steeds niet beantwoord.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Waarschijnlijk heb jij die account al wat langer?

 

Zelf heb ik al jarenlang een Paypal account gekoppeld aan alleen een bankrekening. Alleen om geld te ontvangen en over te schrijven naar mijn bankrekening. Een 2e account gebruik ik alleen om te betalen en is gekoppeld aan een creditcard.

 

Kortgeleden hielp ik iemand met de aanvraag van een Paypal account en die kreeg wel de melding dat een bankrekening en een creditcard rekening nodig waren om "gecontroleerd" te worden en beperkingen op te heffen.

 

De Paypal gebruiksvoorwaarden worden bijna maandelijks gewijzigd. En naast die voorwaarden hebben ze ook nog "beleid", op grond waarvan ze de raarste beslissingen kunnen nemen. Door de koppeling van Ebay en Paypal krijgen kopers en verkopers soms ook met onverwachte eisen te maken.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik snap de verwarring...

 

Ik heb een creditcard nodig om mij in te schrijven op een site. Deze site vraagt - met als doel: indentteits/persooncontrole - een creditkaart nummer. Daarvoor zocht ik de goedkoopste kaart.

 

Wat dat precies voor site is houd ik voor mijzelf. Vorige week iets te open geweest (m.b.t. ander onderwerp) en daar heb ik nu best spijt van :-\

 

Wel bedankt voor de adviezen. Ik heb nu uiteindelijk een creditcard via mijn bank.

Link naar reactie
  • 0

Vorige week iets te open geweest (m.b.t. ander onderwerp) en daar heb ik nu best spijt van :-\

 

Maak je geen zorgen. We houden het hier onder ons en vertellen niks verder... ;D

 

Waar je wel even aan moet denken:

Er zijn tal van oplichterstruukjes, waarbij listig gebruik wordt gemaakt van de creditkaart en identiteitsgegevens van het nietsvermoedende slachtoffer. Geef net te veel gegevens uit handen aan een site die je niet goed kent, omdat er zulke mooie beloften worden gedaan.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik snap de verwarring...

 

Ik heb een creditcard nodig om mij in te schrijven op een site. Deze site vraagt - met als doel: indentteits/persooncontrole - een creditkaart nummer. Daarvoor zocht ik de goedkoopste kaart.

 

Wat dat precies voor site is houd ik voor mijzelf. Vorige week iets te open geweest (m.b.t. ander onderwerp) en daar heb ik nu best spijt van :-\

 

Wel bedankt voor de adviezen. Ik heb nu uiteindelijk een creditcard via mijn bank.

 

Dan kan hier een slot op!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.