• 0

Ervaringen met Open Circles Academy?

Ik hoor verschillende geluiden over de Open Circles Academy, de Business Bootcamp en aanverwante programma's, en de persoon Nisandeh Neta. Ik ken mensen die dankzij adviezen van die organisatie commercieel succes boeken (danwel dit toeschrijven aan hun deelname aan die programma's), maar ook die zwaar het schip ingegaan zijn en voor bedragen met heel veel nulletjes hebben uitgegeven en er niks mee opgeschoten zijn. (Dat is hun eigen verantwoordelijkheid natuurlijk wanneer je ophoudt met investeren in iets dat niets oplevert, maar toch ...)

 

Wat weten jullie hiervan, zelf ervaring mee, of mensen die je kent?

Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken, danwel, ik heb wel een idee maar ik weet niet of dat klopt.

 

(voorbeeld:

http://opencirclesscam.wordpress.com/2012/05/25/de-open-circles-scam/ , één van de weinige kritische blogposts die te vinden zijn, terwijl ik 'in de wandelgangen' ook wel het nodige heb opgevangen)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 3

De keerzijde van Business Bootcamp/Tony Robbins/motivational speakers in het algemeen is, denk ik, F*ck it, The Ultimate Spiritual Way. Of misschien "Screw Work, Let's play".

 

Beide beiden boeken en retreats en cursussen enzovoorts. Het is een ander benadering maar. Maar mijn oudtante zei het al jaren geleden: Wij staan allemaal onszelf in de weg eigenlijk.

 

Je kan beginnen zonder geld, zonder business plan, en dat heeft altijd gekund eigenlijk. Wat ons terughoudt is angst. Angst voor verandering, angst voor falen, angst voor slagen (want dat verandert alles). Angst voor wat anderen denken; angst dat wij het niet goed doen en angst dat wij het juist goed doen.

 

De mens is een prachtige dier. En velen hebben graag een leider. Een alfa. Iemand die kan laten zien dat het wel kan, En velen kunnen het beter als ze regelmatig bij anderen zijn die zeggen: dat doe je goed. Zo doe je dat.

 

Anderen niet. Anderen hebben een ander soort stam of bende nodig. Niks mis mee.

 

Maar niemand doet het zelf. Echt niet. En de kennis en vriendenkring is vaak niet voldoende; er is een bepaalde...homogeen karakter in de vrienden en kennissenkring. De groepsvorming zie je ook op fora net als deze -- de "Amerikaanse" aanpak is hier niet erg gewaardeerd. Zegt de Amerikaanse, lol

 

Maar goed. Dat wil niet zeggen dat het verkeerd is, alleen dat het niet overal in de smaak valt. Als mensen er beter van worden dan gun ik ze het, hoor.

 

In mijn ruimte heb ik een groep vertaalsters, niet bepaald de mensen die van een Bootcamp genieten. Ze hebben een Atelier ontwikkeld, deze is uitgegroied (gatver, hoe spel ik dat) naar drie verschillende en een uitgeverij in opmars. ook dat helpt met het beste uit jezelf/bedrijf halen, maar dan intiemer. Rustiger. Introvert-er.

 

Vind je bende, zou ik maar zeggen. Sta middenin committed, positieve mensen en alles verandert. Veel schreeuwend of een aantal rustige. Wat jou goed doet.

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben momenteel het boek "Quiet" aan het lezen. Gaat over introverte mensen in het tijdperk van de flitsende persoonlijkheid -

http://www.bol.com/nl/p/quiet/1001004010913031/

 

 

Thanks voor die link, heb em meteen gekocht. Dit is waar ik ook altijd tegen aan loop bij trainingen/bootcamps/seminars van deze orde: Ik snap het, ik vind het supertof maar er is geen vezel in mijn lijf die dat aankan. Ik ben zo niet (en inmiddels weet ik dat ik nooit zo zal zijn) maar ik heb om heel eerlijk te zijn ook liever een rete-flitsende personality. Dus ja, ik kan me de aantrekkingskracht van dit soort dingen goed voorstellen. De behoefte ligt heel emotioneel en ik denk dat mensen daardoor eerder over stag gaan.

Link naar reactie
  • 0

Sabra:

Er zit in introverte mensen vaak nog een overtuiging dat je minderwaardig bent als niet excelleert in eerste indrukken, geen behoefte hebt aan gezelschap, na meetings altijd even moet herstellen (alsof dat kneuzerig is), periodes hebt van veel energie en heel outgoing zijn en ook periodes van op jezelf zijn, in contemplatie en geen zin hebben in dingen die je train of thought ritje onderbreken.

Terwijl de waarde van mensen die tijd nemen om na te denken, scherp waarnemen, creatief zijn, erg groot is.

 

Leuk dat je het boek ook gaat lezen!

Hier op HL 'compare notes' als we het uit hebben?

 

Ik heb trouwens vaak meegemaakt dat mensen raar opkeken als ik op een eerste afspraak verscheen en ze kennen me alleen maar van Internet - mensen verwachten dan toch een extravert om de een of andere reden.

Terwijl ik meer type calm&assertive ben ;)

 

Ik heb dit hele verhaal trouwens ook voorgelegd aan een wijze vriend, en die reageerde met:

"Dat iets werkt wil nog niet zeggen dat het goed is."

Dus de strategie zal je financieel kapitaal doen groeien, maar je sociaal kapitaal doen krimpen.

Ik heb ook zelf wel meegemaakt dat mensen ineens als een gek mij aan vanalles en nog wat gingen lopen te koppelen omdat ze zo'n netwerk-snelkookpan-oefening aan het doen waren bij een bootcamp. Ja doie, zeg ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Terwijl de waarde van mensen die tijd nemen om na te denken, scherp waarnemen, creatief zijn, erg groot is.

 

Leuk dat je het boek ook gaat lezen!

Hier op HL 'compare notes' als we het uit hebben?

 

Ik heb trouwens vaak meegemaakt dat mensen raar opkeken als ik op een eerste afspraak verscheen en ze kennen me alleen maar van Internet - mensen verwachten dan toch een extravert om de een of andere reden.

Terwijl ik meer type calm&assertive ben ;)

 

 

Leuk, doen we een duo-book review :)

 

Ik heb precies hetzelfde als jij: iedereen verwacht dat ik een of andere hippe chick met een snelle babbel ben. En dan zit je daar tijdens een klantgesprek als een kluizenaar driftig in je notebook te tekenen. ::)

 

Ik herken ook het gevoel wat mensen kunnen hebben bij zoiets als een bootcamp. De grens voor mij tussen introvert en te geisoleerd is heel dun. Dat gaat soms iets te snel bergafwaards. Ik heb ook nog steeds vaak het gevoel dat ik meer kan bereiken als ik maar op stoelen durf te dansen. Het is een hele lange tijd heel aantrekkelijk geweest (en gelukkig financieel niet te doen) en het blijft soms moeilijk om te accepteren dat je in de kern bent wie je bent.

 

Link naar reactie
  • 0

"Zelf lukt dit mij ook niet altijd. Ik zou veel meer uit mijn potentie kunnen halen, veel flitsender kunnen zijn, veel meer rendement uit mijn onderneming kunnen halen. "

Ik ben momenteel het boek "Quiet" aan het lezen. Gaat over introverte mensen in het tijdperk van de flitsende persoonlijkheid -

http://www.bol.com/nl/p/quiet/1001004010913031/

 

Dank voor de link, ik gahet zeker lezen!

 

Jij legt blijkbaar ook meteen de link met flitsender zijn en dús succesvoller zijn. Maar hoe kan je als introvert persoon (als je dat bent?) toch een hefboom zetten op je potentieel zonder jezelf in een 'ik ben zo flitsend'-kramp te gooien?

 

Precies wat ik bedoelde met hoe je jezelf beschouwt niets zegt over hoe de andere mensen jou zien en waarderen.

 

Misschien wil je niet het onderwerp worden ;)

 

Tja, op dat vlak ben ik zeker introvert, heb het liever over anderen ::)

 

maar waar zit hem dat dan in, hoe zou je meer uit je potentie kunnen halen, meer rendement uit je onderneming halen?Zonder in truukjes te vervallen? Ik ken best veel mensen die dit van zichzelf weten maar het toch ergens ook wel okay vinden, dat is juist die rustige/introverte kant, misschien is het ook best lekker om het rustig te hebben, kan je zo lekker zelf de dienst uitmaken en mijmeren en je eigen denkdraadjes helemaal volgen ;)

 

Oh, zeker. Ik zou ook niet anders kunnen dan zo werken. En mijn klanten waarderen juist mijn rust - die heb ik niet alleen maar kan ik ook overdragen en aan anderen geven. Maar ja, buurmans gras is altijd groener. De kunst is om je eigen sterke punten te zien en deze te benadrukken.

 

Maar ook zie ik dat 'die mensen' (mezelf incluis) heel goed activeerbaar zijn door momenten van actie, het richten van al die creatieve energie op hele concrete doelen,

 

Iets wat ik dan weer als flitsend ervaar ;)

 

Misschien is het ervaren van dat potentieel en een mogelijke 'agens' in zo'n bootcamp wel wat er zo aantrekkelijk aan is. (En een paar belangrijke dingen waardoor het dus helemaal niét aantrekkelijk is ;)

 

Ja, het zet je in een andere kracht, een kracht die je wel om je heen ziet maar zelf niet vaak ervaart. Dat werkt verslavend en laat je een andere kant van jezelf zien. Maar zet je eigen echte kracht in de schaduw. Ja, ik ga dt boek zeker lezen!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

De behoefte ligt heel emotioneel en ik denk dat mensen daardoor eerder over stag gaan.

 

En ziedaar de kracht van iedere sekte...

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Er zit in introverte mensen vaak nog een overtuiging dat je minderwaardig bent als niet excelleert in eerste indrukken, geen behoefte hebt aan gezelschap, na meetings altijd even moet herstellen (alsof dat kneuzerig is), periodes hebt van veel energie en heel outgoing zijn en ook periodes van op jezelf zijn, in contemplatie en geen zin hebben in dingen die je train of thought ritje onderbreken.

 

Goh, als dat introvert zijn is ... ;)

 

Ik heb dit hele verhaal trouwens ook voorgelegd aan een wijze vriend, en die reageerde met:

"Dat iets werkt wil nog niet zeggen dat het goed is."

Dus de strategie zal je financieel kapitaal doen groeien, maar je sociaal kapitaal doen krimpen.

 

En als je niet trouw bent aan jezelf op den duur ook je funancieel kapitaal - dat is namelijk niet vol te houden.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook nog steeds vaak het gevoel dat ik meer kan bereiken als ik maar op stoelen durf te dansen. Het is een hele lange tijd heel aantrekkelijk geweest (en gelukkig financieel niet te doen) en het blijft soms moeilijk om te accepteren dat je in de kern bent wie je bent.

 

Heel herkenbaar. Een ding weet ik bijna zeker: jij bent in je kiem heel prachtig! Als je dat ziet en je eigen maakt dan is het helemaal niet nodig om op stoelen te durven dansen, dan ben je veel krachtiger dan dat!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 1

Grappig dat het nu over introvert zijn gaat. Nog even delen uit de bootcamp: extraverte mensen hebben voordelen omdat ze makkelijk op mensen af stappen en makkelijk spreken. Maar ontroverte mensen kunnen goed luisteren en hebben dus beter door wat de gesprekspartner nodig heeft. Beide zijn kwaliteiten. Voor wat het waard is.

 

Ikzelf beschouw mezelf ook als introvert, zelfs een beetje bang. Maar ook wel een held, want uiteindelijk doe ik het wel allemaal. Ik stap op mensen af, maar contact, verbind mensen, sta voor mijn zaak. En dat zijn de ware helden heb ik me ooit laten vertellen. Bang en toch erop afstappen. Daar houd ik me dan maar aan vast. ;D

Hoog-laagbed nodig? Kopen of huren, wij installeren bij u thuis!

http://www.wcon.nl

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt erop dat het een trio-review wordt dan van Quiet ;)

 

Ik krijg echt steeds meer inzicht in het fenomeen bootcamp en wat mensen erin aanspreekt, wat werkt, wat afstoot.

 

Wat ook nog meespeelt en nog niet aan bod is geweest is dat veel mensen weerstand zullen voelen als het gaat om opgeblazen trucs om klanten te werven. Je ziet bij introverte mensen vaak ook een hoge (bijna ziekelijke ;-) integriteit, dat remt ook veel acties denk ik.

 

Hier trouwens nog een (kritische) blogpost van iemand die er ook geweest is:

http://www.pulsarpartners.nl/weblog/zzp-ers-die-rijk-willen-worden/

 

Ik ga m'n bende vinden! ;D

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb trouwens vaak meegemaakt dat mensen raar opkeken als ik op een eerste afspraak verscheen en ze kennen me alleen maar van Internet - mensen verwachten dan toch een extravert om de een of andere reden.

Terwijl ik meer type calm&assertive ben ;)

Ik heb precies hetzelfde als jij: iedereen verwacht dat ik een of andere hippe chick met een snelle babbel ben. En dan zit je daar tijdens een klantgesprek als een kluizenaar driftig in je notebook te tekenen. ::)

zoals ik het zie zijn/lijken jullie beiden vrij assertief op het forum, dat schept verwachtingen.. ;)

komt ook omdat je al langere tijd hier komt en bekend bent, misschien wel 'veilig' voelt waardoor je hier meer durft?

 

ik ben zelf met het geschreven woord overigens ook een stuk assertiever . ;D

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Oh, maar ik ben irl geen stil muisje hoor ;)

Alleen geen extravert. Ik krijg dus geen energie van veel sociale interactie.

Maar des te meer reden toch om een introvertvriendelijkere maatschappij te ontwerpen, als je bedenkt dat extraverten vaak meer spreektijd, aanzien en credits krijgen, meer beslissingen nemen daardoor en dus van grotere invloed zijn op hoe de dingen zijn en gaan? Als je bedenkt hoeveel zinnigs er omgaat in die hoofden? ;)

Ik zou wel benieuwd zijn hoeveel "closeted" introverten je op zo'n bootcamp vindt, die willen leren hoe je "ook zo kan zijn" als die leuke, vlotte, succesvolle extraverte mensen.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ga proberen enthousiast te zijn over Open Circles, maar wil ook wel mijn ervaring delen.

 

Zelf ben ik bij de eerste Business Bootcamp geweest en heb daar 2 vervolgcursussen gekocht voor een prijs van 2475 euro. De eerste bleek een 1-op-1 kopie te zijn van "Millionaire Mind Intensive" van T. Harv Eker. De tweede vermoedelijk ook, maar dat weet ik niet zeker.

 

Later heb ik de vrouw van Nisandeh (die overigens Yehonathan Segelis Neta heet) gesproken, zij gaf aan lui te zijn op het moment van bedenken van "Financial Freedom Intensive" en dat ze gewoon de materie uit de VS naar Nederland wilden brengen.

 

Zelf heb ik ook veel geassisteerd bij diverse events van Open Circles, waar ik niet voor betaalt kreeg (zoals gebruikelijk is in de seminar wereld). Wel kreeg ik tegoed in de vorm van korting op events.

 

Uiteindelijk heeft de organisatie besloten mij buiten te houden en mag ik de (ruim 400 euro) tegoed niet meer gebruiken. Ook niet voor Business Bootcamp of andere events van dit bedrijf.

 

Samengevat mijn ervaring: De trainingen zijn niet origineel. Mocht jij overwegen om in te schrijven voor de vervolg cursussen, kijk ook eens naar de (gratis of bijna gratis) 3-daagse "Millionaire Mind Intensive" in Londen. Dat is een bron van veel van de informatie van Open Circles.

 

Succes!

 

Alex

Bespaar op de hoge kosten van 0900-nummers via http://vraagalex.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Wow. Betaald met korting op het geld dat jij hen toeschuift. Dat is weer eens wat anders dan je familie inschakelen. Typisch sektegedrag.

 

Ik ga proberen enthousiast te zijn over Open Circles, maar wil ook wel mijn ervaring delen.

 

Zelf ben ik bij de eerste Business Bootcamp geweest en heb daar 2 vervolgcursussen gekocht voor een prijs van 2475 euro. De eerste bleek een 1-op-1 kopie te zijn van "Millionaire Mind Intensive" van T. Harv Eker. De tweede vermoedelijk ook, maar dat weet ik niet zeker.

 

Later heb ik de vrouw van Nisandeh (die overigens Yehonathan Segelis Neta heet) gesproken, zij gaf aan lui te zijn op het moment van bedenken van "Financial Freedom Intensive" en dat ze gewoon de materie uit de VS naar Nederland wilden brengen.

 

Zelf heb ik ook veel geassisteerd bij diverse events van Open Circles, waar ik niet voor betaalt kreeg (zoals gebruikelijk is in de seminar wereld). Wel kreeg ik tegoed in de vorm van korting op events.

 

Uiteindelijk heeft de organisatie besloten mij buiten te houden en mag ik de (ruim 400 euro) tegoed niet meer gebruiken. Ook niet voor Business Bootcamp of andere events van dit bedrijf.

 

Samengevat mijn ervaring: De trainingen zijn niet origineel. Mocht jij overwegen om in te schrijven voor de vervolg cursussen, kijk ook eens naar de (gratis of bijna gratis) 3-daagse "Millionaire Mind Intensive" in Londen. Dat is een bron van veel van de informatie van Open Circles.

 

Succes!

 

Alex

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

 

Typisch sektegedrag.

 

 

Dat was ook mijn idee. Ik sprak laatst een goede vriend die ik lang niet had gezien, en die gaf mij een boek van Open Circles, met succesverhalen van deelnemers, en één hoofdstuk gaat over hem. Ik ken zijn situatie, ik ken hem, ik wet wat hij doet, en het verhaal in het boek stond daar een beetje loodrecht op. Het deed hem geen recht, integendeel, terwijl het toch als lovend verhaal bedoeld was.

Ik ben altijd een beetje huiverig voor bewegingen waarin mensen het licht zien, en daarvoor grof betalen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ga proberen enthousiast te zijn over Open Circles, maar wil ook wel mijn ervaring delen.

 

.......

 

Waar ik niet voor betaalt kreeg (zoals gebruikelijk is in de seminar wereld). Wel kreeg ik tegoed in de vorm van korting op events.

 

.......

 

Uiteindelijk heeft de organisatie besloten mij buiten te houden en mag ik de (ruim 400 euro) tegoed niet meer gebruiken. Ook niet voor Business Bootcamp of andere events van dit bedrijf

 

 

Ik mis even hoe je na zo behandeld te zijn nog wilt proberen om enthousiast te zijn over OCA ???

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Ik ga proberen enthousiast te zijn over Open Circles, maar wil ook wel mijn ervaring delen.

 

.......

 

Waar ik niet voor betaalt kreeg (zoals gebruikelijk is in de seminar wereld). Wel kreeg ik tegoed in de vorm van korting op events.

 

.......

 

Uiteindelijk heeft de organisatie besloten mij buiten te houden en mag ik de (ruim 400 euro) tegoed niet meer gebruiken. Ook niet voor Business Bootcamp of andere events van dit bedrijf

 

 

Ik mis even hoe je na zo behandeld te zijn nog wilt proberen om enthousiast te zijn over OCA ???

 

Groet

Joost

Dat is ook typisch sektegedrag, dat is dat oude stukje brainwash/loyaliteit dat nog spreekt ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik ga proberen enthousiast te zijn over Open Circles, maar wil ook wel mijn ervaring delen.

...

Zelf heb ik ook veel geassisteerd bij diverse events van Open Circles, waar ik niet voor betaalt kreeg (zoals gebruikelijk is in de seminar wereld). Wel kreeg ik tegoed in de vorm van korting op events.

...

Uiteindelijk heeft de organisatie besloten mij buiten te houden en mag ik de (ruim 400 euro) tegoed niet meer gebruiken. Ook niet voor Business Bootcamp of andere events van dit bedrijf.

...

Alex

Wat is nou het punt dat je wilt maken Alex, behalve een beetje mopperen achteraf?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

 

De bijdrage van Alex wordt zeer gewaardeerd, want het geeft een kijkje achter de schermen. Dat beoogde Alex ook, neem ik aan. Het bevestigt de indruk die hier al ontstaan was. En is dus een waarschuwing aan ondernemers die duizenden euro's willen uitgeven aan een systeem met sektarische trekjes.

 

Eén van hun evangelisten heeft nota bene een column weten te plaatsen op dit forum over zijn zoektocht naar gemakkelijk (flirt)fortuin.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Ik heb het afgelopen jaar 3 marketingtrainingen gevolgd, waaronder eentje van Nisandeh. Van Open Circles volg ik de Business Campus: 9 dagtrainingen voor E 975. Dus iets meer dan E 100 per trainingsdag. De andere 2 marketingtrainingen heb ik gevolgd bij andere bureaus.

 

En ik moet zeggen: de prijs/kwaliteit-verhouding van Open Circles vind ik de beste. En inderdaad wordt hun eigen business als voorbeeld gebruikt. Het is de bedoeling dat je dit zelf gaat versleutelen naar je eigen business.

 

Ik heb hem leren kennen als een hele slimme man. Juist de interactie tijdens de trainingen zijn zeer leerzaam en je blijft goed bij de les.

 

Heerlijk! Ik kijk uit naar de volgende training.

Voor meer grip op je financien

doe een fiscale check

Voor een oplossing van jouw belastingprobleem

vraag advies

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het afgelopen jaar 3 marketingtrainingen gevolgd, waaronder eentje van Nisandeh. Van Open Circles volg ik de Business Campus: 9 dagtrainingen voor E 975. Dus iets meer dan E 100 per trainingsdag. De andere 2 marketingtrainingen heb ik gevolgd bij andere bureaus.

 

En ik moet zeggen: de prijs/kwaliteit-verhouding van Open Circles vind ik de beste. En inderdaad wordt hun eigen business als voorbeeld gebruikt. Het is de bedoeling dat je dit zelf gaat versleutelen naar je eigen business.

 

Ik heb hem leren kennen als een hele slimme man. Juist de interactie tijdens de trainingen zijn zeer leerzaam en je blijft goed bij de les.

 

Heerlijk! Ik kijk uit naar de volgende training.

Ik ken ook mensen met positieve ervaringen en een goedlopende business.

 

Waar ik wel benieuwd naar ben:

Ben jij door mensen van OC gevraagd om hier te komen kijken en je positieve ervaring te posten?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.